Pasak JAV bendrovės pranešimo, grynasis pelnas ūgtelėjo nuo 3,887 mlrd. iki 4,242 mlrd. dolerių, arba nuo 1,47 iki 1,66 dolerio akcijai, o pardavimų pajamos – nuo 19,745 mlrd. iki 20,953 mlrd. dolerių.
Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 1,65 dolerio akcijai pelną, 20,34 mlrd. dolerių įplaukas.
Kosmetikos ir parfumerijos gaminių pardavimų pajamos augo 3 proc. iki 3,926 mlrd. dolerių, produktų naminiams augintiniams – 4 proc. iki 1,811 mlrd. dolerių, sveikatos priežiūros produktų – 8 proc. iki 2,976 mlrd. dolerių, namų apyvokos prekių – 7 proc. iki 6,972 mlrd. dolerių, prekių vaikams ir asmens higienos prekių – 5 proc. iki 5,116 mlrd. dolerių.
Bendrovė skelbia pernai spalį-gruodį akcininkams išmokėjusi apytikriai 7 mlrd. dolerių, iš jų 2 mlrd. dolerių dividentų pavidalu ir 5 mlrd. dolerių – dėl akcijų išpirkimo.
„Procter & Gamble“ tikisi, kad jos įplaukos šiais finansiniais metais, augs 3-4 proc., grynasis pelnas – 6-9 proc., suderintas pelnas – 3-6 procentais.
„Procter & Gamble“ veiklą pradėjo 1837 metais kaip nedidelė šeimos įmonė, gaminusi muilą ir žvakes Cincinatyje. Dabar bendrovės produkcijos portfelis sudarytas iš apytikriai 10 prekių kategorijų ir maždaug 65 prekių ženklų, siūlomų beveik 70 šalių. Bene labiausiai žinomi – „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Fairy“, „Always“, „Lenor“, „Oral-B“, „Olay“, „Tampax“, „Old Spice“, „Pantene“, „Head &; Shoulders“, „Fusion“, „Gillette“, „Mach3“, „Venus“, „Braun“.