„Proud Whopper“ mėsainis už homoseksualų lygybę: kodėl jis perkamas labiau?

Užkandinių tinklas „Burger King“ šių metų „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje pripažintas Metų prekės ženklu. Ir nenuostabu – „Burger King“ stebina drąsiomis inovacijomis ir kampanijomis, apie kuriuos kalba visas pasaulis. Dar daugiau, kūrybinės inovacijos, pabrėžia „Burger King“, tiesiogiai prisideda prie jo komercinės sėkmės.
Proud Whopper
Į LGBT spalvų popierių suvynioti „Proud Whopper“ mėsainiai siuntė žinią, kad vidumi visi žmonės vienodi.

Šių metų „Kanų liūtuose“ triumfavusį „Burger King“ į priekį veda prekės ženklo vadovo Fernando Machado ir su „Burger King“ dirbančios reklamos agentūros DAVID kūrybos vadovo Anselmo Ramoso komanda. Tarp A.Ramoso darbų – tokios pasaulyje pripažintos kampanijos, kaip „Proud Whopper“, „Burning Stores“, „McDonald's“ vaiduoklis.

Anselmo Ramos su liutais
Anselmo Ramos su liutais

Pirmąjį apdovanojimą „Kanų liūtų“ festivalyje „Burger King“ laimėjo dar 1969-aisiais ir iš viso turi jau 76 „Kanų liūtų“ statulėles.

F.Machado pabrėžia, kad „Burger King“ nėra šiaip sau apsėsta apdovanojimų manijos. „Kūrybiškos inovacijos ir komercinė sėkmė – tiesiogiai susiję dalykai“, – sako „Burger King“ prekės ženklo vadovas.

„Kai kažką darai pirmą kartą, formuoji kultūrą ir ilgainiui parduodi daugiau“ – pabrėžia A.Ramosas, kuris savo įžvalgomis ir patarimais prekės ženklams ir reklamos kūrėjams spalio 24-ąją dalinsis kūrybiškumo ir inovacijų konferencijoje BOLD.

Ramos
Ramos

Burger King“ patarimai išsiskirti norintiems prekės ženklams:

1. Nesirinkite saugaus viduriuko. „Burger King“ prekės ženklo filosofija – drąsūs, aiškią poziciją užimantys sprendimai. Pavyzdžiui, garsioji „Proud Whopper“ kampanija, nedviprasmiškai parėmusi homoseksualų lygybę. „Kai tik imame rinktis saugų, patogų kelią, mūsų žinutė rinkoje tampa nepastebima, ir nebepasiekiame verslo rezultatų“, – pabrėžia F.Machado.

VIDEO: Proud Whopper I Burger King US

2. Atlikite tyrimus, bet nesivadovaukite jais aklai. „Burger King“ rinkodaros komanda pabrėžia, kaip svarbu pažinti savo auditoriją ir atlikti rinkos tyrimus, tačiau siūlo jais aklai nesivadovauti. „Mūsų žodis visada paskutinis“, – sako F.Machado.

VIDEO: BURGER KING - PROUD WHOPPER case study film

3. Bijokite, bet vis tiek rizikuokite. Didžiausia rizika – tai visai nerizikuoti ir likti nepastebėtam informaciniame triukšme, išleidus milijonus dolerių nuobodžiai reklamai“, – pabrėžia D.Machado. Jeigu jūs nebijote dėl savo savo būsimos reklamos kampanijos, vadinasi jai trūksta drąsos ir jėgos.

BurningStores
BurningStores

4. Koks bus jūsų kampanijos memas? Kurkite taip, kad apie jus kalbėtų socialiniuose tinkluose. „Kai reklamos agentūra mums pristato naujos kampanijos idėją, iškart paprašome parodyti, kaip galėtų atrodyti jos memas internete“, – sako „Burger King“ prekės ženklo vadovas.

Vaiduoklis
Vaiduoklis

5. Išbandykite ką nors pirmieji. „Kartu su „Burger King“ pirmą kartą reklamoje panaudojome „Google Home“ įrenginį, aktyvuojamą balsu. Žinojome, kad kažkas piktinsis, o kažkas žavėsis. Tačiau blogiausia būtų buvę tiesiog neišbandyti šios inovacijos. Ir vien jau dėl to mes laimėjome“, – sako A.Ramosas, sukūręs kampaniją „Home of Google“, kuri šiemet „Kanų liūtuose“ laimėjo „Grand Prix“ Tiesioginės kampanijos kategorijoje.

VIDEO: Burger King - Google Home of the Whopper (Case Study)

6. Viešųjų ryšių krizės labai trumpos. „Net į pasaulį paleisite visišką nesąmonę, o socialiniuose tinkluose dėl to kils audra, žinokite, kad po paros visi turės jau kitą temą pokalbiams“, – rizikuoti skatina „Burger King“ prekės ženklo vadovas.

Daugiau sėkmės receptų jūsų verslui ir Anselmo Ramoso įžvalgos – kūrybiškumo ir inovacijų konferencijoje BOLD, kuri spalio 24 d. vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre. Bilietus galite įsigyti konferencijos tinklalapyje www.bold.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis