Pusmetį trukęs karas baigėsi: į „Norfos“ lentynas grįžo „Švyturio“ alus

Nuo spalio 1 dienos „Norfa“ vėl prekiauja „Švyturio“ alumi. Kurį laiką šie svaigalai iš prekybos tinklo lentynų buvo dingę, nes bendrovės nesusitarė dėl kainodaros.
„Švyturio“ produkcija „Norfos“ lentynose
„Švyturio“ produkcija „Norfos“ lentynose / Pricer.lt nuotr.

„Švyturio“ alus iš „Norfos“ lentynų dingo kovo mėnesį, kai, smarkiai pakilus akcizams, nepavyko susitarti dėl galutinės alaus kainos.

„Norfa“ tuomet atvirai kalbėjo, kad dėl akcizų alaus skardinė turėjo pabrangti nuo 0,88 euro iki 1,01 euro, tačiau gamintojas tuomet alaus kainą padidino iki 1,09 euro ir „Norfa“ tokiomis kainomis prekiauti nesutiko.

„Švyturys“ didesnes kainas motyvavo akcizais, besitraukiančia alaus rinka, brangstančia darbo jėga ir t.t.

„Kainą keliame šiek tiek daugiau nei akcizai, nes traukiantis rinkai mes turime tiesiog surasti kažkokius pajamų šaltinius. Jeigu rinka traukiasi 20 proc., tai tada ką daryti įmonei – reikia rasti efektyvumo, taupymo būdų. Neseniai skelbėme apie mažėjantį darbuotojų skaičių. Taip pat turime didinti ir produkcijos kainas“, – teigia R.Viršilas.

Nealkoholinio alaus kainos, anot „Švyturio-Utenos alaus“ vadovo, didėjo dėl to paties – siekiant kompensuoti rinkos traukimąsi dėl pakeltų akcizų alkoholiniam alui.

„Švyturio-Utenos alaus“ produkcija iš „Norfos“ buvo dingusi beveik 7 mėnesiams, tačiau nuo spalio 1 dienos, kaip 15min patvirtino „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis, vėl prekiaujama šio gamintojo produkcija.

Susitarimo detalių D.Ryliškis portalui neatskleidė.

Kariavo prieš 12 metų

Tai jau ne pirmas kartas, kai didžiausi prekybos tinklai nesutaria su didžiausia šalies alaus darykla.

2004 metais buvo kilęs konfliktas tarp „Švyturio-Utenos alaus“ ir „VP Market“, tuomet prekybininkai atšaukė visus užsakymus, išskyrus skirtus prekybai didmenomis. Tuometinis „VP Market“ generalinis direktorius Ignas Staškevičius viešai apkaltino koncerno BBH valdomo „Švyturio-Utenos alaus“ vadovą bei koncerno viceprezidentą Tomą Kučinską sąmokslo prieš prekybininkus rengimu.

Pati „VP Market“ spaudoje paskelbė reklamą, kviečiančią „didžiausią pelną tarp maisto pramonės įmonių Lietuvoje gaunančios bei, ko gero, brangiausiai alų parduodančios užsienio kapitalo įmonės UAB „Švyturys-Utenos alus“ vadovus ir savininkus „sąžiningai įveikti sumaištį alaus rinkoje“. Reklamoje buvo pavaizduotas Žilvinas Marcinkevičius-Marketavičius – toks buvo herojus „Dviračio žyniose“. Vienas iš dešimtuko kūrėjų reklamavo pingantį alų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų