Pasirodžius putės skonio traškučiams, internetinėje erdvėje kilo arši diskusija. Vieni gėdija kūrėjus, vadina antikristais, degradacijos viršūne, teigia, kad tai pigus triukas prisitraukti jaunimo auditoriją, labai kvailas rinkodaros specialistų ėjimas, kiti sveikina už drąsą ir vardija garsių prekės ženklų panašias reklamines kampanijas.
„Stebiuosi, kad taip pozityviai žmonės priėmė. Visko galėjo būti. Rizikavome. Kadangi esame mažiukai, neturime daug pinigų reklamai, tai paleidome... Sakome, tyliai įsidedame produktą ir pažiūrime, kas bus. Rugsėjo 2 dieną įkėlėm į elektroninę savo parduotuvę. Žiūrim, po truputį, po truputį ta banga vis kyla.
Žmonės skambino, netikėjo, nes balandžio 1-osios proga buvome paskelbę kaip pokštą, kad parduodame putės skonio traškučius. Tuomet sulaukėme daug užklausų, kone kasdien rašydavo, klausdavo, kada bus galima įsigyti. Tai štai, padarėme“, – 15min prisipažino žaibiškai išpopuliarėjusius „nešvankiuosius“ N-18 traškučius gaminančios „Chazz“ bendraįkūrėjas Žilvinas Kulvinskis.
Prireikė papildymo
Paklaustas, tai kaip gi į skandalingąją prekę reagavo pirkėjai, pašnekovas patikino, kad į partnerių sandėlį jau teko pristatyti papildymą – tai, kas buvo nuvežta mėnesiui, jau išparduota.
Konkrečių skaičių, kiek putės skonio traškučių pakelių jau parduota, gamintojai neatskleidžia. Įvardijo tik tai, kad parduotas „ne vienas šimtas“.
„Dar nepritrūkome, bet klausimas, kiek užteksim“, – šyptelėjo Ž.Kulvinskis.
Tokio ažiotažo, anot jo, nesulaukė nė vieni įmonės į rinką iki tol išleisti traškučiai, o jų rūšių „Chazz“ iš viso siūlo net 18.
„Su šaltibarščių skonio traškučiais ir buvo visko. Visokių žmonių yra. Vieni sakė: „Kokia čia nesąmonė“. O žvelgiant iš pardavimų pusės, jie vasarą buvo mūsų numeris vienas. Ir dabar tebėra. Jau perkelti į nuolatinį asortimentą. Daug atsiliepimų gauname, kad tai mėgstamiausio skonio traškučiai.
Kas nenori pirkti putės skonio, gali ragauti kitus. Štai išleidome „Kruvinosios Merės“ kokteilio ar midijų. Labiausiai laukta naujiena, ką matome iš elektroninės parduotuvės, vis dėlto yra karamelizuotų svogūnų skonio traškučiai. Keista, kad kiti gamintojai dar neturi tokio skonio, juk restoranai jau seniai karamelizuotus svogūnus patiekaluose naudoja, parduotuvėse galima įsigyti“, – stebėjosi Ž.Kulvinskis.
Norėjo išprovokuoti diskusiją
Jis patikino, kad išleidžiant skandalinguosius traškučius nebuvo strategijos, kuriam laikui rinkoje jie užsibus – limituotas leidimas tiesiog turėjo išprovokuoti viešumoje diskusijas. Toks ir buvo pagrindinis sumanymas.
„Jauni žmonės, 25-35 metų amžiaus, yra didžiulė bėda, nebesimyli arba mylisi 3 kartus mažiau nei jų tėvai mylėjosi. Viskas persikėlė į virtualią erdvę. Norisi išprovokuoti visuomenėje diskusijas. Kad jaunimas sugrįžtų į tikrą gyvenimą iš virtualaus. Čipsas yra tikras dalykas, ne virtualus“, – patikino pašnekovas.
Kūrėjai nesvarstė dėti ant traškučių pakelio mokslinio vulvos pavadinimą, nes jis nebūtų toks žaismingas.