Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

R.Duchnevičius pasipiktino „Bite“: nepritaikius žadėtos kompensacijos atjungtos paslaugos

Pakeitęs mobiliojo ryšio operatorių Vilniaus rajono meras Robertas Duchnevičius pateko į keblią situaciją. Sudarius sutartį su „Bitė Lietuva“ dėl perėjimo iš kito tinklo jam buvo pažadėta kompensacija, kurios būtų užtekę padengti mažiausiai dviejų mėnesių sąskaitas. Tačiau jau po mėnesio iš įmonės ėmė plūsti raginimai susimokėti, o dar vėliau paslaugos merui buvo visai atjungtos. Šią istoriją jis ketvirtadienį aprašė savo feisbuko paskyroje. Tuo metu „Bitė Lietuva“ teigė, kad paslaugos politikui buvo atstatytos, o šioje situacijoje nebuvo išvengta žmogiškojo faktoriaus.
Robertas Duchnevičius ir „Bitė Lietuva“ / 15min koliažas.
Robertas Duchnevičius ir „Bitė Lietuva“ / 15min koliažas.

Ketvirtadienio rytą Vilniaus rajono meras feisbuke rašė, kad neseniai pakeitė mobiliojo ryšio operatorių ir perėjo prie „Bitė Lietuva“ paslaugų.

„Ateinu į Vilniaus „Akropolio“ saloną, viską suderinus vadybininkas tradiciškai žada kompensaciją, nes pereinu iš kito tinklo. Sutariame dėl konkrečios sumos. Po paros kitame salone aktyvuoju mobilųjį parašą ir viskas – esu patenkintas, šviežiai iškeptas „Bitės“ klientas“, – istorijos pradžią aprašė meras.

Žadėtos kompensacijos, politiko teigimu, turėjo užtekti mažiausiai dviem pirmoms sąskaitoms apmokėti.

Tačiau jau po mėnesio „Bitė Lietuva“ atsiuntė priminimą susimokėti.

„Nieko nedariau, nes galvojau, jog taip turi būti, ir sutvarkys. Bet po antro mėnesio vėl gavau (priminimą – aut. pastaba). Jau du neapmokėti mėnesiai. Skambinu į „Bitę“, pasiklausau automatinio atsakiklio, kuris, spėju, taip nustatytas (...), kad nuolat sakytų, jog visi konsultantai užimti ir reikia pasirinkti temas iš meniu arba prisijungti prie savitarnos. Problema ta, kad man rūpimo klausimo ten tiesiog nėra. Visur rodo skolą ir sako apmokėti“, – nurodė R.Duchnevičius.

Politikas sakė supratęs, kad vienintelis būdas išspręsti situaciją yra keliauti į saloną. Dėl laiko trūkumo to padaryti greitai nepavyko, tad jau savaitgalį jis gavo žinutę, kurioje informuota, kad jei sąskaitos nebus apmokėtos, paslaugos bus apribotos.

„Nuvažiavau į netoli darbo esantį saloną – PC „Rimi“ Žirmūnų g. Paaiškinau situaciją. Lyg ir suprato, tačiau pasakė, kad tokios kompensacijos vadybininkas negalėjo pritaikyti, nes maksimali yra 30 eurų. (...) Bendra sąskaitų suma buvo 35 eurai, paprašiau pritaikyti bent 30 eurų (kompensavimą – aut. pastaba) ir užtikrinti klaidos likvidavimą“, – dėstė R.Duchnevičius.

Irmanto Gelūno / BNS nuotr./Robertas Duchnevičius
Irmanto Gelūno / BNS nuotr./Robertas Duchnevičius

Salone konsultantės jis buvo patikintas, kad ji susisieks su vadybininku, kuriam padedant ir buvo sudaryta sutartis, ir viską sutvarkys, o į pranešimus dėmesio jis esą galįs nekreipti.

Jau kitą dieną „Bitė“ vėl atsiuntė pranešimą dėl skolos, tačiau, kaip buvo patarta, į tai politikas dėmesio nekreipė. Vis dėlto trečiadienį, vakar, ištiko nemalonus siurprizas – įmonė paslaugas apribojo.

„Važiuoju į tą patį „Bitės“ saloną, kur man sakė, kad viskas gerai. Prašau nedelsiant atstatyti paslaugas. Darbuotoja, kuri su manimi kalbėjo ir anksčiau, klausia, ar nesusisiekė vadybininkas iš „Akropolio“, ir aiškina apie tai, kad gal pamiršo ir čia automatiškai sistema kažką padarė. Viskas turi savo ribas ir čia mano kantrybė baigėsi. Pasirodo, viską pati galėjo sutvarkyti vietoje, ką ir padarė, bei sąskaitų pilną sumą, kuri viršijo tuos 30 eurų, pavyko kompensuoti“, – rašė politikas.

Išgirdo, kad reikia laiku mokėti sąskaitas

R.Duchnevičius buvo patikintas, kad paslaugos bus atstatytos per 15 minučių, tačiau to taip ir neįvyko.

Galiausiai politikas rašė turėjęs apsilankyti centrinėje „Bitės“ būstinėje, kur iš pradžių iš vieno darbuotojo išgirdo, jog „reikia laiku mokėti sąskaitas“.

„Tiesiog „nuostabu“. Sistema tiesiog man neatstato paslaugų, nes šį kartą viskas taip išėjo ir reikia palaukti. Su vaiku ant rankų dėl kažkokios nesąmonės turiu važinėti po „Bitės“ salonus, kad klausyčiau, kaip jie nesugeba dirbti“, – kritikos negailėjo meras.

Paslaugas „Bitė Lietuva“ ketvirtadienį atnaujino tik merui apie tai paskelbus feisbuke.

„Nebuvo išvengta žmogiškojo faktoriaus“

Savo ruožtu „Bitė Lietuva“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Jaunius Špakauskas apgailestavo dėl nemalonios situacijos.

Pasak jo, įmonėje siekiama aukštos klientų aptarnavimo kokybės, todėl rimtai vertinama kiekviena situacija.

„Norėtųsi, kad visuomet pavyktų visus klientus aptarnauti nepriekaištingai. Šioje konkrečioje situacijoje, deja, nebuvo išvengta žmogiškojo faktoriaus – mano kolegė netikėtai susirgo ir laiškai kurį laiką liko neatsakyti. Akivaizdu, jog tai yra mūsų atsakomybė ir klaida. Štai dėl ko organizacijoje jau dabar sprendžiame, kaip užtikrinti, kad tokios situacijos ateityje nebepasikartotų“, – komentare 15min sakė J.Špakauskas.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Jaunius Špakauskas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Jaunius Špakauskas

Pasak atstovo, problema yra išspręsta, o paslaugos klientui atnaujintos.

„Klientas mus pats informavo, jog šiuo metu jo užsakytos paslaugos veikia kokybiškai ir sklandžiai. Dar kartą atsiprašau kliento dėl kilusio nesusipratimo ir dėkoju už galimybę tobulėti“, – nurodė J.Špakauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?