2013 11 15 /14:57

„R-Kiosk“ pakeitęs „Narvesen“ plės tinklą

Lapkričio mėnesį patogaus ir greito apsipirkimo parduotuvių tinklas „R-Kiosk“, priklausantis Norvegijos kapitalo bendrovei „Reitan Convenience Lithuania“, pakeitė vardą ir tapo „Narvesen“. Su nauju prekės ženklu siejamas viso tinklo atsinaujinimas bei plėtra, paremta frančizės kaip prekybos vietos valdymo principu.
„Narvesen“ logo
„Narvesen“ logo / Narvesen iliustr.
R-kiosk
R-kiosk

Norvegijoje ir kaimyninėje Latvijoje jau žinomas „Narvesen“ pavadinimas Lietuvoje įtvirtins patogaus bei greito apsipirkimo parduotuvių verslą, veikiantį pagal lengvesnės franšizės modelį. Vystant mažųjų parduotuvių sektorių, per 2014 m. mūsų šalyje planuojama atidaryti 10 „Narvesen” parduotuvių ir tiek pat „Lietuvos spaudos” kioskų. Naujos parduotuvės, atsižvelgiant į gyventojų bei miesto svečių srautus, duris atvers didžiuosiuose šalies miestuose.

„Naujas vardas ir veidas padės energingiau vystyti smulkųjį parduotuvių verslą, pasitelkiant kolegų iš Norvegijos bei Latvijos patirtį ir privačią iniciatyvą iš Lietuvos. Tikime, kad „Narvesen“ tinklo plėtra įtrauks entuziastingus jaunus žmones, kurie nori pradėti savo verslą“, – teigia „Reitan Convenience Lithuania“ generalinis direktorius Rems Razums.

Pasak jo, siūlomas franšizės modelis yra naudingas tuo, kad partneriui nereikia rūpintis licencijomis, įranga ir prekėmis. Jam suteikiama laisvė pasirinkti darbuotojus, optimizuoti pardavimų kaštus ir prižiūrėti tvarką prekybos vietoje.

Keisis ne vien „Narvesen“ parduotuvių valdymas ir išvaizda. Bendrovė didelį dėmesį skiria prekių bei paslaugų asortimento plėtimui: didesnis kavos su šviežiu pienu bei maisto išsinešimui pasirinkimas, personalizuoti pasiūlymai kiekvienam pirkėjui prekybos vietoje, mobilioje programėlėje ir socialiniuose tinkluose, gausesnės elektroninės paslaugos.

„Reitan Convenience Lithuania“ taip pat valdo „Lietuvos spaudos“ kioskų tinklą. Kol kas šio pavadinimo keisti neplanuojama, nes jis turi gilias tradicijas ir yra lengvai atpažįstamas. Iš viso šiuo metu Lietuvoje veikia 30 „Narvesen“ parduotuvių ir 207 „Lietuvos spaudos“ kioskai, kuriuose dirba beveik 700 darbuotojų.

„Reitan Convenience Lithuania“ yra greito ir patogaus apsipirkimo parduotuvių bei kioskų rinkos lyderė Lietuvoje. Įmonė priklauso Norvegijos kapitalo kompanijai „Reitan Convenience AS“, kuri Europoje yra antra didžiausia greito ir patogaus apsipirkimo parduotuvių (angl. Convenience) bei spaudos platinimo įmonė, veikianti frančizės kaip prekybos vietos valdymo principu. Ji apima septynias Skandinavijos ir Baltijos šalis: Norvegiją, Suomiją, Švediją, Daniją, Lietuvą, Latviją bei Estiją. „Reitan Convenience“ priklauso šie prekės ženklai: „Narvesen“, „7eleven“, „R kiosk“, „Lietuvos spauda“, „Pressbyran“.

Savivaldybė reikalauja išlaikyti „Lietuvos spaudos“ kioskų pavadinimą

87 Vilniuje esantys „Lietuvos spaudos“ kioskų pavadinimai privalės būti išsaugoti. Vilniaus miesto savivaldybė paskelbus konkursą iš karto numatė sąlygą, kad nugalėtojas turės išlaikyti prekės ženklą „Lietuvos spauda“. Esant šioms sąlygoms, įmonė UAB „Reitan Convienience Lithuania“ pati apsisprendė dalyvauti konkurse. Ši sąlyga dar kartą patvirtina ir pasibaigus konkursui, pasirašant sutartį.

„Primename, kad įmonė pagal sutartį privalo išsaugoti lietuvišką pavadinimą „Lietuvos spauda“ arba kitą suderintą su savivaldybe lietuvišką pavadinimą“, – sako sostinės meras Artūras Zuokas.

UAB „Reitan Convienience Lithuania“ šiuo metu valdo 87 „Lietuvos spauda“ kioskus. Šių kioskų eksploatavimui ir buvo skelbtas konkursas, kurioje aiškiai buvo numatyta išskirtinio pritaikyto Vilniui ir Lietuvai prekės ženklo išsaugojimo sąlyga. 

Šiuo metu bendrovė informavo visuomenę keičianti „R-kiosk“ pavadinimą į „Narvesen“. Šiuo savo žingsniu įmonė reikalavimų kol kas nepažeidžia, tačiau įmonė negalės keisti jos valdomų „Lietuvos spaudos“ kioskų pavadinimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis