„Bendras pardavimų augimas, ypatingai vasario mėnesį, kai jie didėjo 18 proc., yra labai aukštas. Rezultatai būtų dar geresni, jei turėtume kitokią situaciją Latvijoje, kur dėl prasidėjusios tinklo pertvarkos pardavimai yra sumažėję“, – BNS sakė Rimantas Perveneckas.
Pasak jo, „Apranga“ pastaraisiais mėnesiais Latvijoje uždarė 15 proc. parduotuvių ploto.
„Latvijoje vykdome labai didžiulę prekybos tinklo pertvarkymą, šių metų pabaigoje, palyginti su praėjusiais metais, turimą prekybos plotą padidinsime beveik 50 procentų. Rygoje mes darome 25 naujus projektus ir jau rudenį šioje šalyje laukiame sparčių augimo tempų“, – tvirtino „Aprangos“ vadovas.
„Aprangos“ mažmeninė apyvarta (su PVM) šių metų sausio ir vasario mėnesiais, palyginti su tuo pačiu 2017-ųjų laikotarpiu, padidėjo 4,8 proc. iki 32,1 mln. eurų, o tik vasario mėnesį – 18 proc. iki 15,2 mln. eurų. Grupės mažmeninė apyvarta Lietuvoje per du mėnesius augo 11,4 proc., Latvijoje – sumenko 6,7 proc., Estijoje – smuktelėjo 0,3 procento.
Baltijos šalyse grupė šiuo metu valdo 181 parduotuvės tinklą, kurio bendras plotas sudaro 82,1 tūkst. kv. metrų, arba 2,4 proc. mažiau nei prieš metus.
„Apranga“ pastaraisiais mėnesiais Latvijoje uždarė 15 proc. parduotuvių ploto.
„Aprangos“ grupė šiemet planuoja pasiekti 242,6 mln. eurų mažmeninius pardavimus – 7 proc. daugiau nei 2018 metais. Grynosios investicijos turėtų sudaryti apie 12–15 mln. eurų, ketinama rekonstruoti ar atidaryti 35-40 parduotuvių.
Pernai „Apranga“ uždirbo 7,652 mln. eurų konsoliduoto grynojo pelno – 44,9 proc. mažiau nei 2017-aisiais, konsoliduotos grynosios pardavimo pajamos (be PVM) padidėjo 2,5 proc. iki 186,789 mln. eurų.
Dariaus Mockaus koncerno „MG Baltic“ holdingas „MG Baltic Investment“ gruodžio pabaigoje valdė 62,3 proc. „Aprangos“ akcijų paketą, D.Mockaus bendrovė „Minvista“ – 10,7 proc., „Swedbank“ klientai – 6,6 procento.
„Aprangos“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.