Radijo stočių lyderių „M-1“ ir „Lietus“ spurtas: augino auditoriją, artimiausius konkurentus lenkia dvigubai

Didžiausios Lietuvoje radijo stotys „M-1“ ir „Lietus“, priklausančios tai pačiai žiniasklaidos grupei, ir toliau augina savo auditoriją. Remiantis naujausiais tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenimis, „M-1“ ir „Lietaus“ radijo duomenys 2024 m. vasaros-rudens periodu augo tiek pagal dienos auditoriją, tiek pagal klausyto laiko dalį.
Arnoldas Eisimantas, Martynas Baskoas, Vaida Žemaitytė Skirmantienė
Arnoldas Eisimantas, Martynas Baskoas, Vaida Žemaitytė Skirmantienė

Didžiausia Lietuvoje radijo stotis „M-1“ 2024 m. vasaros-rudens periodu pagal klausyto laiko dalį (angl. AQH Share) augo iki 18,5 proc., o antra klausomiausia radijo stotis „Lietus“ – iki 17,8 proc. Pagal šį – vieną svarbiausių radijo rinkoje laikomą parametrą – abi radijo stotys artimiausius konkurentus lenkia daugiau negu dvigubai.

Infografikas
Infografikas

„M-1“ grupės radijo stotys yra neabejotinos lyderės tarp nacionalinių radijo stočių. Jos išsiskiria ne tik aukštu klausomumo rodikliu, bet ir nepriekaištingu kokybės standartu, kuris esmingai prisidėjo prie radijo įvaizdžio formavimo Lietuvoje. Mūsų komandą sudaro stipriausi savo srities profesionalai, kurie tiki radijo ateitimi ir aktyviai ją kuria. Esame pasiruošę nesustoti ir jau artimiausiu metu nustebinti klausytojus naujomis idėjomis bei sprendimais,“ – sako „M-1“ radijo stočių grupės generalinis direktorius Martynas Basokas.

Asmeninio archyvo nuotr./Martynas Basokas
Asmeninio archyvo nuotr./Martynas Basokas

Augo ir radijo stočių dienos pasiekimas. Kasdien „M-1“ įsijungia vidutiniškai 330 tūkst. Lietuvos gyventojų, arba 15,5 % visos radijo auditorijos.

Infografikas
Infografikas

„Metai iš metų „M-1“ Lietuvoje yra numeris vienas. Skaičiai, statistika, auditorijos įsitraukimas ir atgalinis ryšys – rezultatas to, ką nuveikėme per 34 šios radijo stoties gyvavimo metus. Turime ambicijų, vertybes, darome daug ir taip, kad patiems patiktų. Didžiuojuosi savo komanda, su ja per pastaruosius metus vertėme kalnus. Esame teisingame kelyje. Kai reitingai nėra siekiamybe, o tampa pasekme – tai geriausias įvertinimas,“ – sako „M-1“ programų direktorius Arnoldas Eisimantas.

Asmeninio archyvo nuotr./„M-1“ programų direktorius Arnoldas Eisimantas
Asmeninio archyvo nuotr./„M-1“ programų direktorius Arnoldas Eisimantas

Antrą didžiausią Lietuvoje radijo stotį „Lietus“ kasdien įsijungia vidutiniškai 273 tūkst. Lietuvos gyventojų, arba 12,8 % visos radijo auditorijos.

„Į 2025 metus žengiame puikiai nusiteikę, kupini jėgų ir pasitikėjimo savimi. Rezultatai rodo, o ir mes tai puikiai jaučiame – esame vertinami, mylimi ir reikalingi. Tai mūsų ištikimų klausytojų nuopelnas. „Lietaus“ radijo laidų vedėjų komandą drąsiai galima vadinti „Svajonių komanda“ – turime daug naujų idėjų ir drąsos jas įgyvendinti.

Asmeninio archyvo nuotr./Radijo stoties „Lietus“ programų direktorė Vaida Žemaitytė-Skirmantienė
Asmeninio archyvo nuotr./Radijo stoties „Lietus“ programų direktorė Vaida Žemaitytė-Skirmantienė

O staigmenų šiais metais tikrai bus, tad likite įsijungę,“ – reitingus apibendrina radijo stoties „Lietus“ programų direktorė Vaida Žemaitytė-Skirmantienė.

Infografikas
Infografikas

Tai pačiai žiniasklaidos grupei priklausančios radijo stotys „M-1“ Plius, „M-1 Dance“ ir „Laluna“ išlaikė panašią auditoriją.

„M-1“ radijo stočių grupei priklauso radijo stotys „M-1“, „Lietus“, „M-1 Plius“, „M-1 Dance“ ir „Laluna“. Bendras jų visų savaitės pasiekiamumas – 1,18 mln. Lietuvos gyventojų arba 55 proc. visos Lietuvos radijo auditorijos.

„M-1“ radijo stočių grupė priklauso lietuviško kapitalo „15min grupei“. Jai taip pat priklauso naujienų portalas 15min, žurnalai „Žmonės“, „Ji“, „Legendos“, reklamos agentūrą „Reklamos ekspertai“, naujienų agentūra BNS.

Bendrovės „KANTAR“ tyrimo tikslas yra nustatyti radijo stočių klausytojų auditoriją. Tyrimas atliekamas nuolat, duomenys pateikiami 4 kartus per metus už žiemos-pavasario, pavasario – vasaros, vasaros-rudens ir rudens – žiemos periodus. Per metus apklausiama daugiau nei 8000 respondentų visoje Lietuvoje. Vieno ataskaitinio periodo respondentų imtis – 4500. Apklausiamųjų amžius 16-74 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų