„Radisson Blu Astorija“ ir „Park Inn by Radisson“ viešbučiais rūpinsis naujieji valdytojai „Apex Alliance“

Viešbučių „Radisson Blu Royal Astorija“ ir „Park Inn by Radisson Vilnius Airport Hotel“ viešbučiai turi naujus valdytojus – jais rūpinsis „Apex Alliance Hotel Management“ – nepriklausoma lietuviško kapitalo viešbučių vystymo ir valdymo kompanija, rašoma „Radisson“ pranešime spaudai.
Parkinn
Parkinn / Organizatorių nuotr.

„Plečiame bendradarbiavimą su „Apex Alliance“ valdytojais, kurie puikiai užsirekomendavo prižiūrėdami du naujus šiemet atidarytus mūsų viešbučius Rygoje ir Krokuvoje, veikiančius pagal „Hilton“ prekės ženklo franšizę, todėl nusprendėme perduoti „Apex Alliance“ ir kitus du mūsų įmonėms priklausančius „Radisson“ viešbučius Vilniuje“, – sako Laurynas Antropikas, „AAA Holdingo“, kontroliuojančio viešbutį „Radisson Blu Astorija“, direktorius ir investicijų bendrovės „I asset management“ fondo „Airport Hotels Fund“ valdytojas.

„Apex Alliance“ valdo „Airport Hotels Fund“ priklausančius viešbučius „Hampton by Hilton Riga Airport“ Latvijoje ir „Hampton by Hilton Krakow Airport“ Lenkijoje.

Iki šiol viešbučius „Radisson Astorija“ ir „Park Inn by Radisson“ Vilniuje tiesiogiai prižiūrėjo ir valdė „Radisson“ grupė.

Pasak L. Antropiko, situacija viešbučių rinkoje išlieka neapibrėžta jau kurį laiką, keičiasi tik aplinkybės, skatinančios neapibrėžtumą. „Pandemiją pakeitė aukštos energijos kainos ir galima recesija, tad iššūkių viešbučių sektorius turi jau antrus metus iš eilės. Laikomės požiūrio, kad įsitraukę ir kasdien visus keturis viešbučio kampus laikantys valdytojai yra viena svarbiausių grandžių sėkmingam verslui išlaikyti ir plėtoti – ir suvaldyti kaštus, ir rūpintis tolesne paslaugų plėtra“, – teigia L.Antropikas.

„Radisson Blu Astorija“ viešbutis Vilniuje šiuo metu yra renovuojamas, jis bus atidarytas 2023 m. pradžioje. Po renovacijos viešbutis veiks nauju prekės ženklu „Radisson Collection Royal Astorija“ ir taps aukščiausios prabangos kategorijos viešbučiu – pirmuoju „Radisson Collection“ prekės ženklo viešbučiu Lietuvoje ir antruoju Baltijos šalyse.

„Į viešbutį „Astorija“ investuojame 6 mln. Eur ir atnaujiname viešbutį taip, kad jis atitiktų aukščiausios kategorijos „Radisson“ prekės ženklui „Radisson Collection“ keliamus standartus. Tikimės geros veiklos pradžios su atsinaujinusiu viešbučiu, nauju prekės ženklu ir naujais valdytojais“, – sako L.Antropikas.

Pasak „Apex Alliance“ vadovo Augustino Barausko, „Radisson“ prekės ženklo pritraukimas buvo vienas strateginių „Apex Alliance“ tikslų, kurį pavyko sėkmingai įgyvendinti. „Būdami naujuoju „Radisson“ viešbučių valdytoju ne tik perėmėme verslo operacijas, bet ir įgyvendinsime ambicingą „Radisson Blu Royal Astorija“ prekės ženklo pakeitimo projektą – pristatysime pirmąjį „Radisson Collection“ prekės ženklo viešbutį Lietuvoje“, – sako A.Barauskas.

Pasak „Apex Alliance“ vadovo, ekonomikos recesijos akivaizdoje ir energijos kaštams augant kartais, viešbučiams tampa gyvybiškai svarbu efektyviai valdyti kaštus kartu neprarandant paslaugų kokybės ir išlaikant reprezentuojamo prekės ženklo standartus. „Per praėjusią pandemiją „Apex Alliance” taikomas valdymo modelis ir žinios dirbant su tarptautinėmis franšizėmis leido ne tik išgyventi mūsų valdomiems viešbučiams, bet siekti užsibrėžtų verslo tikslų, gauti tarptautinius apdovanojimus”, – sako A.Barauskas.

Be naujai perimtų valdyti „Radisson“ viešbučių, „Apex Alliance“ Lietuvoje taip pat valdo „Hilton Garden Inn Vilnius“, „Courtyard by Marriott City Center“ Vilniuje ir „Moxy Kaunas Center“.

Bendrovė iš viso valdo 13 “Hilton”, “Marriott” ir „Radisson” prekių ženklų viešbučių Rumunijoje, Lenkijoje, Lietuvoje ir Latvijoje. 2025-aisiais kompanija planuoja teikti valdymo paslaugas 25-iems viešbučiams esamose ir naujose – Italijos, Estijos, Vengrijos, Čekijos – rinkose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų