Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rail Baltica“ komunikacijos strategiją kurs trys Baltijos šalių kompanijos

Europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ įgyvendinančios bendros trijų Baltijos šalių įmonės „RB Rail“ komunikacijos strategiją parengs ir viešųjų ryšių paslaugas teiks trys Baltijos šalių įmonės.
„Rail Baltica“ tiesimo darbai
„Rail Baltica“ tiesimo darbai / Susisiekimo ministerijos nuotr.

Konkurso nugalėtojais paskelbtos bendradarbiauti nusprendusios įmonės „Fabula ir partneriai“, Latvijos „Vilands Associates“ ir Estijos „Akkadian“, BNS informavo Lietuvos įmonės atstovas.

Komunikacijos paslaugoms ketinama išleisti 484 tūkst. eurų su PVM.

Sutartį dėl komunikacijos strategijos ketinama pasirašyti kovo 5 dieną. Remiantis trejų metų trukmės sutarties sąlygomis, konkursą laimėjusi įmonė turės sukurti komunikacijos strategiją laikotarpiui nuo 2020 iki 2026 metų.

Bendra įmonė bus atsakinga už komunikacijos strategiją ir viešųjų ryšių paslaugas daugiausia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, tačiau kai kuri reklaminė veikla turės būti vykdoma ir Lenkijoje bei Suomijoje.

Įgyvendinant preliminarios 5,8 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ projektą, bus nutiesta tiesioginė geležinkelio jungtis tarp Baltijos šalių ir Europos geležinkelio tinklo. Keleiviniai traukiniai linija galės važiuoti iki 240 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai – iki 120 km. Projektą numatoma užbaigti iki 2026 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų