„Rail Baltica statybai“ vadovauja Karolis Sankovskis

Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ antrinei įmonei „Rail Baltica statyba“, kuri Lietuvoje yra atsakinga už europinės geležinkelio vėžės projektą, nuo ketvirtadienio vadovauja buvęs „Litgrid“ Strateginės infrastruktūros departamento vadovas Karolis Sankovskis.
Karolis Sankovskis
Karolis Sankovskis / Nuotr. iš asmeninio archyvo

Jis pakeitė nuo 2014-ųjų įmonei vadovavusį buvusį Seimo narį socialdemokratą Dainių Budrį.

Anot „Lietuvos geležinkelių“, artimiausiu metu „Rail Baltica statyba“ turės pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, paskelbti rangos konkursus modernizuoti geležinkelių ruožus, toliau spręsti „Rail Baltica“ atšakos iki Vilniaus klausimą, taip pat bendradarbiauti su Latvija, Estija bei Lenkija.

„Pagrindinis uždavinys – „Rail Baltica“ projektą įgyvendinti laiku, kokybiškai ir tilpti į biudžetą, taip pat užsitikrinti kuo intensyvesnę ES finansinę paramą bei pasiekti projekto naudas Lietuvai ir visam regionui“, - pranešime spaudai cituojamas K.Sankovskis.

Konkursą laimėjęs ir balandžio pabaigoje paskirtas K.Sankovskis BNS tuomet dar negalėjo pasakyti, kokių pokyčių imsis, nes, anot jo, pirmiausiai reikia susipažinti su bendrovės veikla.

K.Sankovskis nuo 2013 metų vadovavo „Litgrid“ Strateginės infrastruktūros departamentui, buvo atsakingas už elektros jungčių su Lenkija ir Švedija „LitPol Link“ ir „NordBalt“ projektus, kuravo dalį Baltijos šalių sinchronizavimo su Europos tinklais parengiamųjų darbų. Iki 2016 metų liepos jis buvo „Litgrid“ valdybos narys.

„Rail Baltica statyba“ įsteigta 2014 metų pradžioje, įmonė valdo trečdalį bendros Baltijos šalių įmonės „RB Rail“, koordinuojančios „Rail Baltica“ tiesimą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, akcijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis