„Rail Baltica“: toliau skelbiami rangos konkursai geležinkelio statybai Latvijos sienos link

Už „Rail Baltica” projekto Lietuvoje vykdymą atsakinga „LTG Infra” paskelbė dar vieną rangos darbų konkursą. Pastarojo nugalėtojas įrengs beveik 18 km ilgio naujo geležinkelio sankasą dvikeliui bei pastatys inžinerinius statinius Jonavos rajone, konkrečiai – atkarpoje tarp Žeimių ir Šėtos, rašoma pranešime spaudai.
„Rail Baltica“ Kaunas
„Rail Baltica“ Kaunas / „Lietuvos geležinkelių“ nuotr.

„2021-uosius baigėme skelbdami dar vieną konkursą „Rail Baltica“ geležinkelio statybai ruože Kaunas-Lietuvos ir Latvijos valstybių siena. Tad šiai dienai jau esame paskelbę rangos darbų konkursus beveik 29-iems kilometrams geležinkelio infrastruktūros statybos darbams Jonavos rajone“, – sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski.

Rangos darbų konkurso nugalėtojui, kurio dalyvių paraiškų laukiama iki kovo 1-osios, bus pavesta įrengti geležinkelio sankasą bei pastatyti inžinerinius statinius tarp Žeimių ir Šėtos, kurios ilgis bus 17,7 km. Konkurso laimėtoją planuojama paskelbti š. m. II ketvirtį.

Pagal konkurse numatytas sąlygas, nugalėtojas turės atlikti visus geležinkelio kelio darbus be viršutinės kelio dalies įrengimo: atlikti žemės darbus bei sklypo sutvarkymo darbus, įrengti geležinkelio drenažą, apsauginę tvorą, dalį privažiuojamųjų ir aptarnaujančius kelius, sutvarkyti kitą infrastruktūrą.

Taip pat statant sankasą bus rekonstruoti arba kapitaliai suremontuoti „Telia“ komunikacijos tinklai bei „Litgrid“ ir ESO elektros tinklai, atlikta būsimą geležinkelį kirsiančių valstybinių rajoninių ir krašto kelių rekonstrukcija, įrengtos trys estakados.

Aplinkosauginiais tikslais visame ruože bus įrengtos 9 mažos bei vidutinės ir 2 didelės laukinių žvėrių perėjos.

Darbus numatoma atlikti 4 etapais, numatoma projekto įgyvendinimo trukmė – 730 kalendorinių dienų.

„Rail Baltica“ yra plyno lauko geležinkelio transporto infrastruktūros projektas, kurio tikslas – integruoti Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bus nutiesta 870 km greitojo elektrifikuoto geležinkelio dvikelio, kuriuo traukiniai važiuos iki 249 km/val. greičiu. Naujoji geležinkelio linija bus 1435 mm pločio ir apima maršrutą Talinas–Pernu–Ryga–Panevėžys–Kaunas–Lietuvos ir Lenkijos valstybinė siena bei jungtį Kaunas–Vilnius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų