„2021-uosius baigėme skelbdami dar vieną konkursą „Rail Baltica“ geležinkelio statybai ruože Kaunas-Lietuvos ir Latvijos valstybių siena. Tad šiai dienai jau esame paskelbę rangos darbų konkursus beveik 29-iems kilometrams geležinkelio infrastruktūros statybos darbams Jonavos rajone“, – sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski.
Rangos darbų konkurso nugalėtojui, kurio dalyvių paraiškų laukiama iki kovo 1-osios, bus pavesta įrengti geležinkelio sankasą bei pastatyti inžinerinius statinius tarp Žeimių ir Šėtos, kurios ilgis bus 17,7 km. Konkurso laimėtoją planuojama paskelbti š. m. II ketvirtį.
Pagal konkurse numatytas sąlygas, nugalėtojas turės atlikti visus geležinkelio kelio darbus be viršutinės kelio dalies įrengimo: atlikti žemės darbus bei sklypo sutvarkymo darbus, įrengti geležinkelio drenažą, apsauginę tvorą, dalį privažiuojamųjų ir aptarnaujančius kelius, sutvarkyti kitą infrastruktūrą.
Taip pat statant sankasą bus rekonstruoti arba kapitaliai suremontuoti „Telia“ komunikacijos tinklai bei „Litgrid“ ir ESO elektros tinklai, atlikta būsimą geležinkelį kirsiančių valstybinių rajoninių ir krašto kelių rekonstrukcija, įrengtos trys estakados.
Aplinkosauginiais tikslais visame ruože bus įrengtos 9 mažos bei vidutinės ir 2 didelės laukinių žvėrių perėjos.
Darbus numatoma atlikti 4 etapais, numatoma projekto įgyvendinimo trukmė – 730 kalendorinių dienų.
„Rail Baltica“ yra plyno lauko geležinkelio transporto infrastruktūros projektas, kurio tikslas – integruoti Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bus nutiesta 870 km greitojo elektrifikuoto geležinkelio dvikelio, kuriuo traukiniai važiuos iki 249 km/val. greičiu. Naujoji geležinkelio linija bus 1435 mm pločio ir apima maršrutą Talinas–Pernu–Ryga–Panevėžys–Kaunas–Lietuvos ir Lenkijos valstybinė siena bei jungtį Kaunas–Vilnius.