Pasak „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovo Dovydo Palaimos, brandžiausiame „Rail Baltica“ ruože nuo Kauno iki Latvijos sienos darbai intensyvėja: „Aktyviai skelbiame naujus statybos darbų pirkimus, kitąmet, tik esant tinkamiems orams, prasidės sankasos statyba Jonavos rajone.“ Artimiausiu metu planuojama skelbti dar vieną rangos darbų pirkimą sankasos ir inžinerinių statinių statybai atkarpoje Kaunas-Šveicarijos kaimas.
Konkursą laimėjusi įmonė atkarpoje nuo Šėtos iki Ramygalos turės įrengti apie 17 km geležinkelio sankasos, pastatyti 3 geležinkelio tiltus. Visi projekto statinių teritorijoje esantys elektros, komunaliniai ir inžineriniai tinklai bus atitinkamai pertvarkyti, apsaugoti ir/ar perkelti, taip pat bus pertvarkyti elektros ir melioracijos tinklai, įrengiamas drenažas. Saugiai gyvūnų migracijai užtikrinti turės būti įrengtos pralaidos, praginos gyvūnams ir praėjimas varliagyviams.
Statoma geležinkelio linija kirs rajoninį bei du vietinės reikšmės kelius. Rangovas turės pastatyti automobilių viaduką, 2 kelio tiltus virš Obelies upės ir nutiesti 13 vietinių privažiavimo kelių.
Sutartį su konkurso laimėtoju planuojama pasirašyti 2023 m. antroje pusėje, o numatytus darbus numatoma įgyvendinti per dvejus metus.
„Rail Baltica“ – tai didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinės vėžės dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną. Bendras „Rail Balticos“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.