„Traktorius pradedame vežti, dėliojame įėjimo į rinką strategiją ir planuojame, kad mūsų siūloma technika bus 20 proc. pigesnė nei konkurentų. Visą traktorių gamą pristatysime rudenį“, - teigė R.Karbauskis. Į parduodamus traktorius ir prekybos aikštelių pritaikymą jiems bendros investicijos gali siekti apie 40 mln. litų.
„Ilgai neradome gamintojo, kuriam galėtume atstovauti. Rinka buvo išdalinta. „Versatile“ traktoriai mūsų šalyje beveik nežinomi, nors pasaulyje jie populiarūs. Kol kas negalime pasiūlyti naujų kombainų, tačiau bėgant laikui prekiausime ir jais“, - teigė „Agrokoncerno“ vadovas.
Tuo tarpu „Dojus Agro“ generalinis direktorius Audrius Kavaliauskas teigė, kad „Versatile“ neturi pozicijų Europoje, technika skirta rytams, kur yra didesni dirbamos žemės plotai, o dalies traktorių varikliai neatitinka Europos Sąjungos standartų.