M.Vainiutė iš būsimų Registrų centro valdybos narių teigia besitikinti „ambicingų planų ir ateities vizijų, kaip Registrų centrą pertvarkyti į šiuolaikišką ir modernią įmonę“.
Ne mažiau pusę valdybos, pagal naujai Vyriausybės patvirtintą tvarką, sudarys nepriklausomi nariai. Jais negalės tapti politinio pasitikėjimo valstybės tarnautojai, taip pat asmenys, kurių veikla susijusi su tos srities, kurioje veikia įmonė, politikos formavimu.
Teisingumo ministerija Registrų centro valdybos nariui kelia šiuos reikalavimus: kandidatas privalo turėti bent vieną šių kompetencijų – finansų, strateginio planavimo ir valdymo, ūkio šakos, kurioje veikia valstybės valdoma įmonė, teisės bei žmogiškųjų išteklių žinių; ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį minėtose srityse; aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą; būti nepriekaištingos reputacijos bei nesusijusiais su kitais juridiniais asmenimis ryšiais, dėl kurių galėtų kilti interesų konfliktas.
Atrankos metu 4 metų kadencijai valdybos nariais bus atrinkti du valstybės tarnautojai ir trys asmenys, nedirbantys valstybės tarnyboje.
Kandidatai dokumentus gali pateikti Registrų centrui iki spalio 20-osios imtinai.