„Renault“ pardavimai pernai sumenko 4,5 proc., nors jos varžovėms sekėsi geriau gana stabilioje rinkoje, palyginti su itin automobilių pramonei sunkiais 2020-aisiais, kai prasidėjo pandemija.
Bendrovė sumažino išlaidas ir darbuotojų skaičių bei priėmė strategiją, kurios tikslas – pardavimų pelningumo skatinimas, o ne parduotos produkcijos apimčių didinimas.
Tokia koncepcija yra priešinga pigių transporto priemonių pardavimui ankstesniais metais.
„Renault“ automobilių pardavimai 2021 metais beveik pasiekė 2,7 mln. ir buvo 1,2 mln. vienetų mažesni nei 2018 metais, tuo metu „Volkswagen“, „Stellantis“, „Toyota“ ir „Hyundai-Kia“ patyrė mažiau reikšmingų kritimų arba užfiksavo didesnius pardavimus.
Generalinis direktorius Luca de Meo šį mėnesį teigė, kad dėl elektroninių komponentų trūkumo bendrovė pagamino apie 500 tūkst. automobilių mažiau.
Visgi pernai grupės prekių ženklų „Dacia“ ir „Alpine“ pardavimai buvo didžiausi.
„Renault“ pardavimų direktorius Fabrice'as Cambolive'as prognozavo, kad prekių ženklo pardavimai išliks „stabilūs“ 2022 metais, tačiau gali ir augti dėl didesnės paklausos.
Hibridinės ir elektrinės transporto priemonės sudarė 30 proc. „Renault“ pardavimų Europoje 2021 metais, o 2020 metais – 17 procentų.
Grupė siekia iki 2030 metų šią dalį padidinti iki 100 procentų.