Dalis klientų po pandemijos nebenori grįžti į restoranus
Sostinėje, Karoliniškėse, gyvenanti Beatričė tiek per karantiną, tiek ir jam pasibaigus dirbo iš namų, tad beveik kasdien užsisakydavo maisto iš restoranų.
Kaip žinia, kasdien valgyti tą patį pabosta, tad mergina buvo išsiaiškinusi beveik visas į jos gatvę pristatančias maitinimo įstaigas. Visgi vienas restoranas Beatričę nustebino – per maisto pristatymo programėlę rasta kavinė „Močiutės cepelinai“ kasdien siūlė net kelis pietų patiekalų variantus, tačiau tokios maitinimo įstaigos adreso, kad ir kiek ieškojo, Karoliniškėse ji nerado.
Apsilankyti „Močiutės cepelinuose“ Beatričė ir negalėjo, nes ši kavinė fizinio adreso neturi – ji gamina tik išsinešti. Idėja karantino metu pasiūlyti cepelinų, gamintų pagal jo paties močiutės receptą, pristatymą į namus ar biurą kilo picerijų tinklą „Focus pica“ valdančios įmonės „Džigora“ vadovui Igoriui Jarmolenkai. Kaip 15min pasakojo I.Jarmolenka, cepelinus gaminti ir vežti klientams nuspręsta ir pasibaigus karantinui.
O tokių maitinimo įstaigų, kaip „Močiutės cepelinai“, veikiančių tik internete ir siūlančių tik maisto pristatymo paslaugą, daugėja. Ir ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Prognozuojama, kad ši tendencija, turinti netgi specialų pavadinimą – restoranai vaiduokliai, tik stiprės, o priežasčių įvairių – viena jų, kad ne visi klientai nori grįžti į restoranus.
„Kai kurie restoranai supranta, kad jų investicijos į gerą vietą mieste, interjero dizainą, personalą ir kt. ne iki galo atsiperka. Taigi kaltinti dėl to vien pandemijos jau nepavyks – dalis lankytojų tiesiog nebenori sugrįžti“, – 15min pastebi „Bolt Food“ vadovas Lietuvoje Justinas Bambalas.