Artimiausią pusmetį bendrovė „Foodout.lt“ ketina žengti į Baltarusiją, Ukrainą, taip pat mąsto apie trečią potencialią rinką – galbūt Suomiją ar Švediją. „Elektroninio verslo sistemos“, valdančios projektą Maistasinamus.lt, planuoja veiklą Azijos regione, svarsto galimybę plėstis į Baltijos šalis.
Nors konkurencija šiame verslo segmente dėl augančio poreikio visame pasaulyje didėja, o stambieji rinkos žaidėjai dairosi ir į Lietuvą, vietiniai maisto vežėjai dėl savo pozicijų nerimo nejaučia. „UberEATS“ jau veikia Lenkijoje, suomių startuolis „Vok“ – Estijoje ir, regis, planuoja plėtrą į Latviją bei Lietuvą.
Pasak dienraščio, kada į Lietuvą įžengs stambieji rinkos žaidėjai, tėra laiko klausimas. Tačiau kitų šalių praktika rodo, kad ateidami į naują rinką jie dažnai įsigyja kokią vietinę įmonę, turinčią klientų bazę, įdirbį ir, „Elektroninio verslo sistemos“ direktoriaus Edgaro Dadašovo teigimu, bet kokiu atveju didieji rinkos žaidėjai Lietuvoje revoliucijos nepadarys.