„Vystant prekės ženklą ir vykdant veiklą, verslai itin kruopščiai turi apgalvoti kiekvieną žingsnį ir atlikti daugybę tyrimų, todėl ir skaitmeninių reklaminių ekranų įsigijimas neturėtų būti impulsyvi investicija. Iš itin didelės pasiūlos pasirinkus poreikių neatitinkantį įrenginį, gali būti neišnaudojamos visos skaitmeninio ekrano galimybės ar net gerokai ir visai be reikalo iššvaistyta nemenka suma. Jei taip nutiks, gauti rezultatai tikrai neatitiks lūkesčių“, – sako „Samsung Electronics Baltics“ pardavimų verslo klientams vadovas Romualdas Broniukaitis.
Daro vieną reikšmingą klaidą
Nusprendus įsigyti skaitmeninius reklaminius ekranus, pasak specialisto, verslai dažnai daro didelę klaidą pagrindiniu faktoriumi laikydami kainą. Toks požiūris gali ne tik užkirsti kelią visoms skaitmeninės reklamos galimybėms atskleisti, bet net ir dar labiau nuskriausti piniginę, jei įsigyta prekė bus nekokybiška ar neatitiks jūsų norimos paskirties.
„Renkantis skaitmeninius ekranus verslui, įmonės dažniausiai daro keletą klaidų. Viena didžiausių, ko gero, būtų ta, kad konkretus ekranas pasirenkamas dėl žemos kainos, užmerkiant akis prieš jo specifikacijas, kokybę ar net verslo poreikius. Nors kaina yra aktualus rodiklis, jis neturėtų būti vienintelis. Pavyzdžiui, jei įsigijote žemos kainos, bet ne itin kokybišką skaitmeninį stendą, kurį pastatėte lauke prie įėjimo, pačią pirmą lietingą dieną gali tekti stipriai pasigailėti ir vėliau ieškoti resursų remontui ar naujam ekranui“, – aiškina ekspertas.
R.Broniukaitis teigia, kad norint išnaudoti visas skaitmeninio ekrano galimybes ir neprašauti renkantis tik pagal kainą, labai svarbu pagalvoti ir apie aplinkybes, kur ekranas bus statomas: lauke ar viduje, ten, kur jį pasieks praeiviai, ar kabinamas kur nors aukštai, ar visi jį galės liesti ar vertėtų ekraną apsaugoti ir pan. Pavyzdžiui, jei, kaip ekspertas teigia, stendas bus statomas lauke, vertėtų ieškoti tokio ekrano, kuris yra atsparus kartais ekstremalioms lietuviško oro sąlygoms.
„Tokioms sąlygoms reikia ieškoti tam skirtų ekranų. Pavyzdžiui, „Samsung OH55A-S“ skaitmeninį ekraną galima statyti lauke ir nesibaiminti nei dėl permainingo oro (lietaus, sniego, drėgmės), nei dėl vaizdo kokybės – mat tokio modelio ekranuose kokybiškai matysite turinį, net esant itin saulėtai dienai. Būtent šis įrenginys pasižymi šviesumo lygiais net virš 3500 nitų, o tai reiškia, jog vaizdas bus matomas ir tuo atveju, jei lauke klientas dėvės akinius nuo saulės. Tuo tarpu sutemus, integruotas jutiklis automatiškai sureguliuos ekrano ryškumą ir vaizdas išlaikys kokybę tiek vakare, tiek dieną. Galiausiai, lauke pastatytas stendas turi būti apsaugotas nuo įbrėžimų. „Samsung OH55A-S“ yra specialiai įdiegta sertifikuota stiklo apsauga, sumažinanti žalą nuo neigiamo išorinio poveikio“, – pasakoja R.Broniukaitis.
Renkasi ekranus, neatitinkančius poreikių
Dar viena klaida, dažniausiai pasitaikanti įsigyjant skaitmeninius reklaminius ekranus – įrenginiai pasirenkami ne pagal paskirtį, todėl negali būti išpildyti ir visi lūkesčiai. R. Broniukaitis sako, kad, pirmiausia, svarbu išsigryninti savo poreikius bei kokio tikslo siekiate, naudodami reklaminį ekraną.
„Skaitmeniniai ekranai yra itin perspektyvus ir ekonomiškas sprendimas įmonėms, norinčioms išsiskirti iš kitų ir padaryti ilgalaikį poveikį savo klientams. Tačiau reikėtų tiksliai nustatyti, kokiam turiniui naudosite ekraną ir pagal tai rinktis jums tinkamiausią. Pavyzdžiui, jei ekranas reikalingas greitojo maisto restorane pateikti meniu, jums nereikės lauko ekrano ar itin didelio, kabinamo arenose. Pasirinkę „Samsung QMB“ seriją ne tik galėsite aiškiai ir informatyviai pateikti greito maisto restorano meniu su 4K raiška, bet ir, esant poreikiui, lengvai keisti kainas, pridėti akcijas, nuolaidas ar kitą turinį paprasčiausiai prijungę savo išmanųjį telefoną. Taip pat dėl itin plono ir elegantiško „Samsung QMB“ dizaino ekraną galėsite kabinti kone bet kur, taip sutaupydami kiek įmanoma daugiau vietos. O jei nuspręsite investuoti į kelis ekranus, naudojantis programėle mobiliesiems „Smart Calibration“, galite užtikrinti, kad kiekvienas ekranas, kabantis parduotuvėje, būtų teisingai sukalibruotas, prekės ženklo logotipai ir kiti papildomi elementai būtų rodomi tiksliomis reikiamomis spalvomis“, – sako pardavimų verslui vadovas.
Specialistas taip pat pastebi, kad atvirkščiu variantu, kai yra daug vietos ekranui ir jūsų pagrindinis tikslas yra nustebinti potencialių pirkėją, klientą ar net praeivius, verta apgalvoti apie drąsų, per visą sieną pakabinamą ekraną, kuriame rodomi ryškūs vaizdai suteiks prabangos efektą bei paliks gilų įspūdį. Pavyzdžiui, „The Wall All-in-One“ „Samsung“ linijos ekranai pasižymi ne tik savo dydžiu ar 4K raiška, bet ir tokiomis savybėmis kaip didesnis nei kitų LED ekranų spalvų grynumas, ypač sodri juoda bei galingas garsiakalbis. Tokio pobūdžio ekranai, jei per juos rodomi dinamiški vaizdai, gali palikti neišdildomą įspūdį ir parodyti jūsų kompaniją kaip inovatyvią, prabangią ir įdomią. Iš šios linijos, kaip pasakoja ekspertas, išsirinkti tinkamą ekraną itin nesudėtinga, nes siūlomi tik du dydžiai ir dvi skiriamosios gebos, pašalinant sudėtingus elementus, paprastai susijusius su didelio LED ekrano įsigijimu.
Svarbu įsivertinti vaizdo kokybę
Ekspertas rekomenduoja itin atidžiai apgalvoti, kokios kokybės turinį norėsite pateikti ekrane ir pagal jį taip pat rinktis įrenginį. Jei norėsite transliuoti itin aukštos kokybės vaizdo filmukus ar animacijas, geriausia rinktis didelės raiškos ekraną su tam skirtomis specifikacijomis.
„Skaitmeninis ekranas ne tik suteikia informaciją klientui ir pagerina bei palengvina apsipirkimą, tačiau ir gali prisidėti prie parduotuvės ar kitos įstaigos interjero. Todėl, jei ekranas bus itin matomoje vietoje ar jame rodysite vaizdo įrašus, itin svarbu, kad turinys būtų ypač kokybiškas ir aiškus. Tokiu būdu skaitmeniniai ekranai sukurs tam tikrą atmosferą ir klientai jausis jaukiau. Jau minėtas sienos „The Wall All-in-One“ ekranas yra tikrai puikus pasirinkimas, tačiau, jei erdvės turite mažiau, rekomenduočiau pasidomėti „Samsung 8K QLED“ ekranais“, – ragina R. Broniukaitis.
Kaip ekspertas teigia, „Samsung 8K QLED“ serijos produkcija palaiko net iki 8K vaizdo raišką ir perteikia pačias minimaliausias detales, taip rodydamas kokybiškus ir tikroviškus vaizdus. Ryškios ir išraiškingos spalvos bei dirbtiniu intelektu valdoma vaizdo didinimo funkcija sukuria nepriekaištingą vaizdo kokybę, todėl turinys matomas itin ryškiai. Tokio tipo ekranai gali pagerinti ar papildyti praktiškai bet kokią verslo aplinką, pradedant muziejais ir meno galerijomis, baigiant mažmenine prekyba.
Apie „Samsung Electronics Co., Ltd.“:
„Samsung“ įkvepia pasaulį ir formuoja ateitį su transformuojančiomis idėjomis ir technologijomis. Bendrovė iš naujo apibrėžia televizorių, išmaniųjų telefonų, nešiojamųjų įrenginių, planšetinių kompiuterių, skaitmeninių prietaisų, tinklo sistemų ir atminties ir LED sprendimus. Norėdami sužinoti karščiausias naujienas, apsilankykite news.samsung.com.