Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 04 09 /19:50

G.Žiemelio kontroliuojama įmonė „AviaAM Leasing“ sako neperdavusi lėktuvų įmonėms, tiekusioms orlaivius rusų samdiniams Sirijoje

Verslininko Gedimino Žiemelio kontroliuojama įmonė „AviaAM Leasing“ pirmadienį paskelbė, kad nei ji pati, nei jos antrinės bendrovės nenuomojo ir nepardavė lėktuvų Ukrainos kompanijoms „Khors“ ir „Dart“.
Gediminas Žiemelis
Gediminas Žiemelis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Taip ji reagavo į naujienų agentūros „Reuters“ cituojamą Ukrainos orlaivių registrą, kad nuo 2016-ųjų spalio iki 2018-ųjų vasario penki lėktuvai, priklausantys Lietuvoje registruotos bendrovės „AviaAM Leasing“ antrinėms įmonėms, buvo išnuomoti Ukrainos kompanijoms, tiekusioms orlaivius Sirijoje kariaujantiems rusų samdiniams.

„Pabrėžiame, kad nei „AviaAM Leasing“, nei jos antrinės įmonės niekada nenuomojo ir nepardavė lėktuvų bendrovėms „Khors“ ir „Dart“, – BNS atsiųstame komentare nurodė bendrovė.

„Jokie „AviaAM Leasing“ ir/arba jos kontroliuojamoms bendrovėms priklausantys orlaiviai nei tiesiogiai, nei netiesiogiai nėra naudojami kariniams tikslams“, – teigė ji.

Anot „Reuters“, bendrovės „Khors“ ir „Dart“ yra įtrauktos į JAV vyriausybės „juodąjį sąrašą“ dėl savo vaidmens prisidedant prie vakarietiškų orlaivių eksporto Sirijos oro bendrovėms, nepaisant draudimo tai daryti.

Naujienų agentūra nurodo, kad kovo pabaigoje susisiekus su „AviaAM Leasing“, trys iš tų lėktuvų buvo pašalinti iš Ukrainos registro. Vienas orlaivis tebėra įrašytas registre kaip priklausantis „AviaAM Leasing“ ir eksploatuojamas „Air Alanna“ – naujos bendrovės, perėmusios „Dart“ aktyvus ir įsipareigojimus.

Kitas lėktuvas buvo perduotas Kanados bendrovei „Abynity Systems LP“. Kaip rodo Ukrainos registro duomenys, šį orlaivį eksploatuoja „Khors“, teigia „Reuters“.

„Patikrinę Ukrainos civilių orlaivių registre esančią informaciją, nustebome pamatę, kad ji neatitinka realios situacijos. Duomenys registre buvo užregistruoti be mūsų žinios. Kreipėmės į bendroves, kurioms buvome pardavę lėktuvus, kad jie pateiktų Ukrainos registrui teisingus duomenis“, – įmonės atsiųstame pareiškime cituojamas „AviaAM Leasing“ generalinis direktorius Tadas Goberis.

„Kaip minima „Reuters“ straipsnyje, dalis duomenų buvo patikslinta, tačiau ne visi. „Reuters“ savo straipsnyje niekur nemini, kad „AviaAM Leasing“ lėktuvai skraidė Sirijoje“, – pridūrė jis.

„Taip pat, patvirtiname, kad straipsnyje minimo orlaivio bendrovė „Air Alanna“ eksploatuoti negali, kadangi nei „AviaAM Leasing“, nei jos antrinės įmonės niekada nebuvo sudariusios jokių verslo sandorių su „Air Alanna“ ir atitinkamai bendrovei nėra davusi sutikimo eksploatuoti minėtą orlaivį“, – teigia „AviaAM Leasing“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?