Pasak bendrovės, nuostolius lėmė investicijos „į rinkoje pirmaujančius produktus ir paslaugas“.
„Revolut Ltd“ pernai gavo 58,2 mln. svarų sterlingų pajamų – 4,5 karto daugiau nei 2017 metais, kai jos buvo 12,8 mln. svarų sterlingų (atitinkamai – 65,4 mln. eurų ir 14,4 mln. eurų).
„Tai lėmė nuoseklus siūlomų produktų vystymas, išaugusi vartotojų bazė ir „Revolut“ klientų aktyvumas“, – teigiama pranešime.
Planuojama, kad šiemet kompanijos pajamos turėtų tris kartus viršyti 2018 metais gautąsias.
Bendras „Revolut“ klientų skaičius Jungtinėje Karalystėje ir Europoje perkopė 7 milijonus.
„Revolut“, kaip skaitmeninę alternatyvą tradiciniams bankams, 2015 liepą įkūrė buvę „Credit Suisse” ir „Deutsche Bank“ investicijų bankininkai Nikas Storonsky'is ir Vladas Yatsenko.