„Revolut“ rengiasi pradėti teikti bankines operacijas pirmoje šių metų pusėje. Įmonė pirmiausiai Lietuvoje pradės priimti indėlius, siūlys overdraftą bei asmenines paskolas, rašoma pranešime spaudai.
„Lietuvių indėlis mūsų įmonėje buvo ypač svarbus nuo pat pirmųjų „Revolut“ dienų. Be to, Lietuvos universitetai ruošia ypač aukštos kvalifikacijos technologijų sektoriaus darbuotojus, kurie mums šio spartaus augimo etape yra būtini“, – teigia „Revolut“ įkūrėjas ir vadovas Nikas Storonskis.
Pasak jo, klientų aptarnavimo specialistai su Lietuvos vartotojais netrukus pradės bendrauti ir pagalbą programėlėje teikti lietuvių kalba, kadangi tai buvo vienas iš dažniausių vartotojų prašymų šalyje. Iki šiol pagalba programėlėje buvo teikiama tik anglų ir lenkų kalbomis.
„Vien Vilniaus mieste 20 proc. vyresnių kaip 18 metų gyventojų naudojasi mūsų paslaugomis, ir mes aiškiai matome, kad dabar Lietuvoje jau pasiekėme tašką, kai reikalingas gilesnis vertikalus augimas, t. y., būtent vietos rinkai būdingų paslaugų kūrimas“, – pridūrė „Revolut“ įkūrėjas ir vadovas.
„Revolut“ grupė pasaulyje artėja prie 4 mln. klientų skaičiaus, o Lietuvoje turi 170 tūkst. vartotojų.
„Neabejoju, kad šis mūsų žingsnis įkurti vieną iš pagrindinių programuotojų centrų būtent Vilniuje taip pat neliks nepastebėtas kitų įmonių, kurios ieško gerų specialistų ir palankių sąlygų plėtrai“, – teigia „Revolut“ vadovas.
Jau trečiadienį pranešta apie darbo rinkoje pasirodžiusius skelbimus, kuriuose „Revolut“ siūlo konkurencingą atlyginimą.
Trečiadienį įmonės svetainėje buvo paskelbta 17 darbo skelbimų Vilniuje.