Riebus „Swedbank“ ketvirtis: Lietuvoje uždirbo 312 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu

„Swedbank“ Lietuvoje per 2023 m. pirmąjį ketvirtį uždirbo 99 mln. eurų grynojo pelno. Tuo pačiu laikotarpiu prieš metus grynasis pelnas siekė 24 mln. eurų. Pelno augimui didžiausios įtakos turėjo didėjusios pajamos, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Tyrimo apie Lietuvos viduriniąją klasę pristatymas
Tyrimo apie Lietuvos viduriniąją klasę pristatymas / Mato Miežonio nuotr.

Bendrosios „Swedbank“ Lietuvoje pajamos per 2023 metų pirmąjį ketvirtį sudarė 164 mln. eurų. Banko grynosios komisinių pajamos siekė 30 mln. eurų, o grynosios palūkanų pajamos sudarė 126 mln. eurų.

„Swedbank“ Lietuvoje skolinimo apimtys išaugo 14 proc., palyginus su 2022 m. pirmuoju ketvirčiu. Gyventojų finansavimo apimtys didėjo 9 proc., o verslo klientų finansavimas augo 25 proc.

Bendras „Swedbank“ paskolų portfelis 2023 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje siekė 7,8 mlrd. eurų (2022 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje jis siekė 6,8 mlrd. eurų). Bendra „Swedbank“ Lietuvoje paskolų portfelio kokybė išlieka gera, rašoma pranešime.

„Swedbank“ indėlių apimtys išaugo 10 proc., lyginant su 2022 m. pirmuoju ketvirčiu.

Indėlių augimas fiksuotas ir privačių klientų (8 proc.), ir verslo klientų (15 proc.) srityse. 2023 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje bendras „Swedbank“ Lietuvoje indėlių portfelis sudarė 14,1 mlrd. eurų (12,8 mlrd. eurų tuo pačiu laikotarpiu 2022 m.). Paskolų ir indėlių santykis 2023 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje siekė 55 proc.

Per tris pirmuosius 2023 m. mėnesius „Swedbank“ Lietuvoje išlaidos išaugo 22 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2022 m., ir sudarė 42 mln. eurų. Išlaidų ir pajamų santykis siekė 25 proc. (53 proc. tuo pačiu laikotarpiu 2022 m.).

Nuostolio požymių turinčių paskolų portfelis 2023 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje sudarė 40 mln. eurų ir, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2022 m., išliko beveik nepakitęs (41 mln. eurų 2022 m. ketvirtojo ketvirčio pabaigoje).

Už 2023 metų pirmąjį ketvirtį „Swedbank“ Lietuvoje apskaičiavo 33 mln. eurų mokesčių.

123RF.com nuotr./Grynieji
123RF.com nuotr./Grynieji

Dėl griežtėjančių reikalavimų bankų sektoriui priimtas sprendimas nemokėti dividendų už 2022 metus, kapitalizuojant visą praėjusių metų pelną ir skiriant jį tolesnei banko plėtrai.

„Tvarus šalies verslo įmonių augimas bei plėtra išlieka svarbiu mūsų banko prioritetu. Pirmąjį šių metų ketvirtį gyventojų finansavimo apimtys mūsų banke taip pat augo, gyventojams vis daugiau dėmesio skiriant tvariems transporto, namų energinio efektyvumo ir energijos gavybos sprendimams. Pastaruoju metu buvo fiksuojama padidėjusi gyventojų ir įmonių paklausa naujoms terminuotųjų indėlių sutartims. Pirmąjį 2023 m. ketvirtį, palyginus su ketvirtuoju praėjusių metų ketvirčiu, naujų indėlių sutarčių skaičius „Swedbank“ išaugo daugiau nei du kartus. Nuosekliai auga ir investuojančių gyventojų skaičius − pastarieji keleri metai buvo palankūs ilgalaikiam taupymui ir investavimui dėl spartaus pajamų augimo“, – pranešime cituojamas „Swedbank“ Lietuvoje vadovė Inga Skisaker.

Nuosekliai augo gyventojų skaičius, kurie finansinius reikalus reguliariai tvarko naudodamiesi banko išmaniąja programėle − ji įsitvirtina kaip pagrindinė kasdienės bankininkystės priemonė.

Remiantis „Swedbank“ duomenimis, šiuo metu virš 940 tūkst. banko klientų yra aktyvūs programėlės naudotojai, o sparčiausiai populiarėjanti programėlės funkcija yra kortelės PIN kodo priminimas, kurios klientams prireikia maždaug 33,5 tūkst. kartų per mėnesį.

„Swedbank“ pirmasis iš šalies bankų ir kitų tiekėjų Baltijos šalyse interneto prekybininkams pasiūlė atsiskaitymo sprendimo „Apple Pay“ integraciją. Šis e. parduotuvėms skirtas sprendimas leidžia pasiūlyti dar vieną patogų ir saugų atsiskaitymo būdą savo pirkėjams, naudojantiems „Apple“ įrenginius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis