Riešutai virsta svogūnais
Prekybos tinklo „Maxima“ atstovė Raminta Gecevičiūtė nurodė, jog klientų, besinaudojančių savitarnos kasomis, vis daugėja, tad kartu gausėja ir atvejų, kai per klaidą yra „įmušama“ ne ta prekė ar netikslus kiekis.
„Pavyzdžiui, neteisingai pasirenkama obuolių rūšis – dažnu atveju tai gali būti ir neatidumo ar skubėjimo pasekmė“, – 15min paminėjo R.Gecevičiūtė.
Visgi, pasak jos, nors didžioji dalis klientų yra sąžiningi ir dėmesingi, o netyčia suklydę pakviečia darbuotoją ir stengiasi išspręsti situaciją, pasitaiko ir tyčinio sukčiavimo savitarnos kasose atvejų.
Tai patvirtina ir kiti prekybos tinklų atstovai. Kaip tautiečiai bando gudrauti ir kas už tai gresia?