Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rimi Lietuva“ vadovas: atėjęs „Lidl“ išspręs kainų klausimą

Apie 97–98 proc. visų į Lietuvos rinką ateinančio Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ pasiūlymų bus su jų prekių ženklais pagaminta produkcija, sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Christianas Wijkstromas.
„Lidl“ parduotuvė
„Lidl“ parduotuvė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 3 „Rimi“ Kaina Lidl

„Mano nuomone, jie išspręs tą nuolaidų klausimą. Visiems rinkoje išryškės poreikis išgryninti savo verslo idėją, išaiškinti, kodėl jie čia ir ką jie nori parduoti. „Lidl“ pasiūlys paprasčiausią dalyką – kainas. Jie tai darys per savo prekės ženklus, turbūt apie 97–98 proc. visų jų pasiūlymų bus su jų prekių ženklais pagaminta produkcija“, – interviu dienraščiui „Verslo žinios“ teigė „Rimi Lietuva“ vadovas.

Pasak jo, Lietuvoje kol kas nėra su „Lidl“ galinčių konkuruoti mažų kainų žaidėjų.

„Nė vienas iš mūsų netaiko tokių didelių nuolaidų politikos. Mums tai yra raktas, kuris padeda ruoštis „Lidl“ atėjimui“, – sakė Ch.Wijkstromas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento