„Rimi Lietuvą“ valdančios „Rimi Baltic“ grupės pajamos pernai augo 3,5 proc. iki 1,717 mlrd. eurų, nurodoma įmonę valdančios Švedijos „ICA Gruppen“ veiklos ataskaitoje.
„Rimi Baltic“ apyvarta sumenko 0,6 proc. iki 849,9 mln. eurų, Estijoje – išaugo 7,8 proc. iki 440,7 mln. eurų.
Paskutinį praėjusių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2021-ųjų laikotarpiu, „Rimi Baltic“ apyvarta Lietuvoje augo 10,5 proc. iki 115,7 mln. eurų, Latvijoje – 6,6 proc. iki 227,4 mln. eurų, Estijoje – 5,2 proc. iki 116,1 mln. eurų, o bendra – 7,2 proc. iki 459,2 mln. eurų.
Ataskaitoje nurodoma, jog pardavimų augimą lėmė „labai teigiamas kainų poveikis“ – reikšmingas maisto produktų pabrangimas užfiksuotas visose trijose valstybėse, tačiau „jį didele dalimi atsvėrė neigiamas pardavimų apimties poveikis“.
Praėjusių metų pabaigoje „Rimi Baltic“ valdė 297 parduotuves (prieš metus – 294), iš jų 133 (133) – Latvijoje, 81 (82) – Estijoje, 83 (79) – Lietuvoje. Pernai Lietuvoje atidarytos keturios naujos parduotuvės, o Latvijoje ir Estijoje – po dvi. Nė viena parduotuvė Lietuvoje 2022-aisiais nebuvo uždaryta, tuo tarpu Latvijoje ir Estijoje buvo uždarytos atitinkamai dvi ir trys parduotuvės.