Bendrovės pardavimai 2021-aisiais siekė 395 mln. eurų – 9,7 proc. daugiau nei 2020-aisiais (360,2 mln. eurų), pranešė įmonė.
Anot „Rimi Lietuvos“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, pardavimų augimą lėmė naujų prekybos centrų atidarymas, lankstus prisitaikymas prie pandemijos suvaržymų bei intensyvėjusi elektroninė prekyba.
„Nepaisant COVID pandemijos ir jos sąlygotų verslo suvaržymų, kylančių kaštų, vis sudėtingesnės situacijos statybos rinkoje, mums pavyko nuosekliai augti ir įgyvendinti plėtros strategiją, kurios tikslas – iki 2023 metų Lietuvoje turėti 100 mūsų tinklo parduotuvių“, – pranešime sakė V.Lukoševičius.
Metų pabaigoje Lietuvoje veikė 79 „Rimi“ prekybos centrai bei elektroninė parduotuvė „Rimi.lt“, įmonėje dirbo 3,3 tūkst. darbuotojų – kiek mažiau nei 2020-aisiais.
„Rimi Lietuvą“ valdo Švedijos mažmenininkės „ICA Gruppen“ įmonė „Rimi Baltic“.