Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rimi“ švaros ir higienos prekių nuo šiol galima įsigyti jas įsipilant į atsineštą tarą

„Rimi“ pradeda prekiauti iš anksto nesupakuotomis arba daugkartinėse pakuotėse esančiomis švaros ir kūno priežiūros prekėmis. Jų salelės įrengtos „Rimi“ parduotuvėse Vilniuje – Šiaurės miestelyje bei prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“. Ateityje planuojama „nulio atliekų“ projektą plėsti bei šiomis prekėmis prekiauti ir kitose „Rimi“ tinklo parduotuvėse, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Rimi“ įgyvendina bandomąjį „nulio atliekų“ projektą
„Rimi“ įgyvendina bandomąjį „nulio atliekų“ projektą / „Rimi“ nuotr.

Specialiai įrengtose salelėse pirkėjai ras tokių prekių kaip šampūnai, muilai, dantų pastos ir dantų šepetėliai, dezodorantai, tualetinis popierius, indų plovikliai, higienos prekės ir t.t.

Pirmasis šio projekto partneris – Latvijos namų chemijos ir kosmetikos gamintoja „Spodrība“ bei kosmetikos gamintoja „Stenders“. Jų produktų „Rimi“ pirkėjai galės įsigyti įsipildami į savo atsineštas ar čia pat salėse siūlomas įsigyti daugkartines taras.

„Rimi“ nuotr./„Rimi“ įgyvendina bandomąjį „nulio atliekų“ projektą
„Rimi“ nuotr./„Rimi“ įgyvendina bandomąjį „nulio atliekų“ projektą

Pasak Liudviko Aleliūno, „Rimi Baltic“ socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovo, šiuo metu „nulio atliekų“ salelės yra įrengtos tik Vilniuje esančiose tinklo parduotuvėse. Jei pirkėjai teigiamai įvertins pilotinį projektą ir poreikis augs, „Rimi“ planuoja plėsti be pakuočių parduodamų prekių asortimentą jau įrengtose salelėse bei įkurti panašias stoteles kitose „Rimi“ parduotuvėse.

„Rimi“ nuotr./„Rimi“ įgyvendina bandomąjį „nulio atliekų“ projektą
„Rimi“ nuotr./„Rimi“ įgyvendina bandomąjį „nulio atliekų“ projektą

„Tam, kad užtikrintume produktų kokybę visą jų naudojimo laiką, pakuočių funkcionalumui skiriame labai didelį dėmesį, o ten, kur įmanoma, stengiamės jų iš viso nenaudoti, pavyzdžiui, pirkėjai gali įsigyti mūsų gamybos muilo, sveriamos druskos voniai be pakuočių.

Taip pat pradėjome kietos konsistencijos šampūnų ir kondicionierių gamybą – jie puikiai tinka pardavimui be pakuotės. Ieškome sprendimų, kurie leistų šį požiūrį taikyti nepriklausomai nuo prekių asortimento pločio“, – sako Kristīne Grapmane, „Stenders“ generalinė direktorė.

„Rimi“ nuotr./„Rimi“ įgyvendina bandomąjį „nulio atliekų“ projektą
„Rimi“ nuotr./„Rimi“ įgyvendina bandomąjį „nulio atliekų“ projektą

Pasak jos, „Rimi“ tinklo parduotuvėse taip pat bus galima įsigyti pilstomų skystų prekių, pasirenkant patogiausią ir tinkamiausio dydžio pakuotę.

Vadovaujantis požiūriu „nulis atliekų“, ne tik siekiama mažinti atliekų susidarymą, bet ir kiek įmanoma ilgiau išsaugoti produktų, medžiagų ar išteklių vertę. Šis požiūris remiasi penkiais paprastais principais – atsisakyk, sumažink, naudok pakartotinai, perdirbk, kompostuok.

Jis apima tiek atsakingą prekių gamybą ir paslaugų teikimą, tiek planuojamus apsipirkimus bei kuo platesnį pakartotinį daiktų panaudojimą. Vadovaujantis šiomis taisyklėmis, mažėja susidarančių buitinių atliekų kiekis, saugomi gamtos ištekliai ir neteršiama aplinka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų