Rinkodaros analitikos platforma „Whatagraph“ pritraukė 7,2 mln. dolerių investiciją

Lietuviškas startuolis „Whatagraph“, sukūręs automatizuotą internetinės rinkodaros veiklos stebėjimo ir ataskaitų teikimo įrankį, A serijos finansavimo raunde pritraukė 7,2 mln. dolerių investiciją. Šios lėšos bus panaudotos „Whatagraph“ plėtrai bei spartinti produktų kūrimą.
Whatagraph įkūrėjai
Whatagraph įkūrėjai / Įmonės nuotr.

Tarp investuotojų – didžiausią finansavimo dalį skyrusi „LitCapital“, taip pat „Inventure“, „Open Circle Capital“ ir privatus investuotojas Giles Palmeris – gerai žinomas „verslo angelas”, sėkmingai išvystęs ir už 450 mln. dolerių pardavęs įmonę „Brandwatch“.

„Gavęs 7,2 mln. dolerių investiciją, „Whatagraph“ pradeda naują veiklos etapą, suteikiantį galimybę visiems rinkos dalyviams greitai priimti duomenimis pagrįstus sprendimus" – teigia Justas Malinauskas, „Whatagraph“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų.

Nuo 2019 metų „Whatagraph” jau paaugo 6 kartus, ir turi daugiau kaip 1000 klientų tarp rinkodaros agentūrų bei mažų ir vidutinių įmonių, daugiausia JAV ir Vakarų Europos rinkose.

Samdys daugiau darbuotojų

„Whatagraph“ siūlo analitikos įrankį, leidžiantį surinkti informaciją ir iš karto sudaryti ataskaitas iš daugiau nei 50-ies duomenų šaltinių, tokių kaip „Google Ads“, „Facebook“, „Twitter“, „Shopify“ ar „Instagram“.

Remiantis „Whatagraph“ verslo idėja, dabar visi gali būti duomenų mokslininkais. Duomenų analitika ir ataskaitų kūrimas tapo lengvai prieinami ir automatizuoti, tam nereikia turėti ypatingų techninių žinių. Šiandien tai ypač svarbu rinkodaros specialistams visame pasaulyje.

Gautos investicijos bus panaudotos toliau spartinti produktų kūrimą, tam kad įmonė galėtų aptarnauti dar daugiau klientų ir palengvintų jų darbą su duomenimis.

Tam įmonė ketina padvigubinti savo dabartinę 90 darbuotojų komandą, plėtodama verslą ir produktų vystymo padalinį.

„Whatagraph” turi ofisus Vilniuje, Klaipėdoje ir Amsterdame, tačiau ieško ir darbuotojų, galinčių dirbti nuotoliniu būdu. Pagrindinis tikslas yra surasti tinkamus talentus, o ne prisirišti prie lokacijos. Šiuo metu darbuotojai atstovauja 12 tautybių iš skirtingų šalių, ir kartu kuria tarptautinei rinkai prieinamus duomenų analizės sprendimus.

G.Palmeris, „Brandwatch“ įkūrėjas, pardavęs savo kompaniją vienai didžiausių pasaulio viešųjų ryšių agentūrų „Cision“ už 450 mln. dolerių, prisijungia kaip angelas investuotojas ir valdybos narys. Šiuo metu jis taip pat yra „Cision“ verslo plėtros vadovas.

„Whatagraph“ augimo istorijoje tai yra lemiamas ir labai jaudinantis momentas. Džiaugiuosi galėdamas prisijungti kaip patarėjas dirbti su Justu ir jo komanda, jiems ir toliau kuriant pasaulinio lygio verslą svarbioje ir daug žadančioje srityje“ – teigia G.Palmeris.

Investicijos ir sustiprinta valdyba padės bendrovei išlaikyti augimo tempą ir kryptį, siekiant lyderio pozicijos pasaulinėje ataskaitų kūrimo ir rinkodaros duomenų analitikos rinkoje.

Įmonės nuotr./Whatagraph
Įmonės nuotr./Whatagraph

„Džiaugiuosi galėdamas prisijungti prie „Whatagraph“ kaip pirmasis bendrovės produktų vystymo vadovas (angl. Chief Product Officer), prieš tai jau porą metų būdamas įmonės vadovo patarėju. Mes siekiame tapti geriausia savo srityje produktų kūrimo organizacija su stipria į klientus orientuota kultūra. Siekiame, kad mūsų sprendimai taptų pirmu pasirinkimu tarptautinėms rinkodaros agentūroms ir išplėsti savo paslaugas į naujus verslo sektorius, kur tokių paslaugų trūksta“ – sako Aleksas Drozdovskis, patyręs tarptautinio verslo strategas, buvęs „Yandex Europe“ ir „Wargaming“ strategijos vadovas, atsakingas už šių įmonių globalių produktų tyrimus ir plėtrą.

Aleksas taip pat ėjo vadovaujančias pareigas „Omnicom Group“, kur buvo atsakingas už klientų skaitmeninės strategijos ir prekės ženklo vystymą.

Naujos investicijos dėka „Whatagraph“ galės aptarnauti daugiau mažų ir vidutinių įmonių segmentų ir išplėsti jau esančią veiklą JAV ir Europoje. Šiuo metu įmonė pradeda bendradarbiavimą su partneriais Japonijoje ir Lotynų Amerikoje, kad padengtų augančią tokių paslaugų paklausą naujose rinkose.

Įmonė dirba jau 6 metus ir turi daugiau nei 50 tiesioginių duomenų kanalų su dažniausiai naudojamomis rinkodaros ir elektroninės prekybos platformomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis