Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Rinkodaros genijai Niukasle privertė dešimtis tūkstančių tiesiogiai stebėti purvo balą

Trečiadienio rytą dešimtys tūkstančių žmonių stebėjo tiesioginę purvo balos transliaciją iš Niukaslo. Jie tiesiog žiūrėjo, kaip žmonės bando įveikti šią šlapią kliūtį, rašo slate.com.
Bala
Bala / Kadras iš filmuotos medžiagos

Tiesioginę transliaciją temstant žiūrėjo 20 tūkst. žmonių. Jai buvo sukurta grotažymė #DrummondPuddleWatch, tai tapo nacionaline Didžiosios Britanijos istorija, „Guardian“ tai pavadino interneto sencacija.

Didžiausias klausimas – kodėl?

„Guardian“ rašo, kad tai yra rinkodaros agentūros „Drummond Central“ genijų darbas. Bendrovės atstovė Beth Hazon pasakojo, kad stebėjo žmones, kertančius tą purvo balą pro langą jau kelias savaites.

Trečiadienio rytą bendrovės darbuotojas Steve'as Wilkesas nusprendė, kad reikėtų bent vieną dieną tai transliuoti tiesiogiai.

„Kiekvieną dieną mes stebėjome žmones, bandančius pereiti šią balą. Pastarosiomis dienomis lijo gana daug“, – sakė B.Hazon.

Ji paaiškino, kad tai nėra jokios kampanijos dalis.

„The Atlantic“ rašo, kad transliacija veikiausiai veikė kaip meditacija. Be to, tai šį tą metaforiškai pasako apie žmones: vieni šoko per vandenį, kiti bandydavo apeiti ar tiesiog negailėdavo savo batų.

Kažkas atsinešė banglentę. Kažkoks gudrutis pripylė butelį šios balos vandens ir pardavinėja jį „eBay“ už 66 tūkst. svarų.

http://calvinandhobbes-daily.tumblr.com/Prūdas
http://calvinandhobbes-daily.tumblr.com/Prūdas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos