Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rinkos lūkesčius viršiję „Moderna“ antrojo ketvirčio rezultatai – vakcinos paklausos dėka

Geresni nei tikėtasi vakcinos nuo COVID-19 ligos pardavimai leido JAV biotechnologijų bendrovei „Moderna Inc.“ antrąjį šių metų ketvirtį viršyti Volstryto analikų skelbtas prognozes.
„Moderna“
„Moderna“ / 123RF.com nuotr.

Viena sėkmingų šios vakcinos kūrėjų pranešė, kad jos preparatas „Spikevax“ balandžio-birželio mėnesiais sužėrė 4,53 mlrd. JAV dolerių pajamų – gerokai daugiau nei pranašavo agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai, kurių prognozių vidurkis siekė apytikriai 3,6 mlrd. dolerių.

Kita vertus, palyginti su pirmuoju metų ketvirčiu, „Spikevax“ pardavimų pajamos sumenko nuo beveik 6 mlrd. dolerių, kai viruso banga paskatino skiepytis. Po vėliau sekusio atoslūgio laikotarpio pardavimai šiais metais gali vėl augti, pažymi bendrovė.

Palyginti su praėjusių metų antruoju ketvirčiu, „Moderna“ bendros įplaukos išaugo 9 proc. iki 4,75 mlrd. dolerių (prognozių vidurkis – 4,1 mlrd. dolerių), tačiau grynasis pelnas sumenko 21 proc. iki 2,2 mlrd. dolerių, arba 5,24 dolerio akcijai (4,58 dolerio).

COVID-19 vakcina yra pagrindinis „Moderna“ pajamų šaltinis, neskaitant dotacijų ir iš bendradarbiavimo gaunamų lėšų.

„Moderna“ sukūrė atnaujintą vakcinos versiją, skirtą rudeninei stiprinimo kampanijai, apjungiančią originalią vakciną ir apsaugą nuo omikrono atmainos.

JAV federalinės reguliavimo institucijos taip pat neseniai patvirtino, kad vakcina gali būti skiriama vos šešių mėnesių amžiaus vaikams.

Ligų kontrolės ir prevencijos centro duomenimis, daugiau nei 77 mln. amerikiečių visiškai paskiepyti „Moderna“ dviejų dozių vakcina. Konkurentės „Pfizer“ vakcina pasiskiepijo daugiau kaip 128 mln. žmonių.

Praėjusį mėnesį į JAV vakcinų rinką įžengė dar viena konkurentė, kai federalinės reguliavimo institucijos leido naudoti ketvirtą „Novavax“ variantą – baltyminę vakciną, kuri, kaip nustatyta atlikus didelius tyrimus, yra apie 90 proc. veiksminga užkertant kelią simptominei COVID-19.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs