„Tai va, mielieji, gavom laišką, reiks trinti visą mūsų keturių metų agresyvią alko reklamos kampaniją, kad nesiknistumėt po istoriją ir nesiuntinėtumėt vieni kitiems?!!! Gyvenimas tampa šviesesnis aleluje!!!!“ – tokį įrašą „Facebook“ paskyroje paskelbė veikiantis baras „Šuo“.
Įmonės privalo reklamą pašalinti, kad minėta alkoholio reklama nebūtų galima dalintis, nebūtų galimybės alkoholio reklamos komentuoti, siųsti kitiems vartotojams ir pan.
NTAKD laiške nurodoma, kad visos įmonės, kurios savo socialiniuose tinkluose iki sausio pirmos reklamavo alkoholį, tą reklamą privalo pašalinti ir taip užtikrinti, kad tokiais įrašais nebūtų galimybės dalintis ar komentuoti.
„NTAKD primena Jums, kad įmonės, iki 2018-01-01 savo socialinių tinklų paskyrose teikusios alkoholio reklamą, privalo šią reklamą pašalinti, kad minėta alkoholio reklama nebūtų galima dalintis, nebūtų galimybės alkoholio reklamos komentuoti, siųsti kitiems vartotojams ir pan., arba privalote savo rizika užtikrinti, kad šios informacijos matomumas (komentavimas, dalinimasis, pamėgimas ir pan.) nebūtų didinamas po sausio 1 d., t. y., kad ši informacija nebūtų rodoma, persiunčiama ir kitais būdais pateikiama kitiems socialinio tinklo nariams“, – rašoma departamento laiške.
Ką reikės daryti, „Šuo“ savininkai kol kas nežino.
„Atvirai pasakius, nežinau, ką daryti, bandau suvirškinti šitą beprotybę“, – tokio atsakymo sulaukė 15min.
Baro savininkas: tai bolševikų bandymas ištrinti praeitį
Tomas Bartninkas, sostinės baro „Alaus biblioteka“ bendraturtis, 15min sakė, kad ir jie gavo tokį patį departamento laišką. Jį gavę kantriai ištrynė visą feisbuko profilyje skelbtą alkoholio reklamą.
„Vertiname paprastai, taip pat kaip beviltišką bolševikų bandymą ištrinti praeitį. Graudu. Bus tik blogiau, nes draudimas prives kad bus kaip tik nevaldoma informacija, kuriai jau jie nieko negales padaryti, net kai reikės ją riboti“, – 15min sakė baro savininkas.