Rita Naujokaitytė – apie reklamą, kurią Norvegija žiūrėjo visas 24 valandas

Ko reikia gerai reklamai? Kaip ryžtis netradiciniams sprendimams? Prieš spalio 24-ąją vyksiančią kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją BOLD jos organizatoriai kalbasi su garsiausiais Lietuvos reklamos kūrėjais ir rinkodaros vadovais. Šįkart apie drąsias idėjas – su „Luminor“ rinkodaros vadove Rita Naujokaityte.
Rita Naujokaitytė
Rita Naujokaitytė / Kadras iš vaizdo įrašo

R.Naujokaitytė išskiria Norvegijos banko DNB įgyvendintą labai netradicinį sprendimą – televizijos reklamą, kuri truko 24 valandas.

Kaip ji buvo kuriama ir kokių rezultatų pasiekė – šiame vaizdo įraše.

VIDEO: Rita Naujokaitytė – apie reklamą, kurią Norvegija žiūrėjo visas 24 valandas

Daugiau drąsių kampanijų ir patarimų, kaip jas kurti – kūrybiškumo ir inovacijų konferencijoje BOLD, kuri spalio 24-ąją vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre. Bilietus galima įsigyti konferencijos tinklapyje www.bold.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų