„Kviečiame prekeivius į PC „Vilnius Outlet” Kalėdų mugę”, – rašoma reklaminio stendo plakate. Jo apačioje ir kontaktai, į ką reikia kreiptis, jeigu nuspręsite dalyvauti mugėje, rašo tinklapis madeinvilnius.lt.
Šią reklamą pastebėjo kainas nagrinėjančio portalo „pricer.lt“ atstovas Petras Čepkauskas. Jis nuotrauka pasidalino asmeninėje „LinkedIn“ paskyroje.
„Pirma kalėdinė reklama pamatyta šiais metais. O ką? Teisingai – ruošk roges vasarą. Šiaip kalėdinė tema vasarą labai įdomiai nuteikia ir užsifiksuoja. Prisimenu vienos reklaminės kampanijos, kuri turėjo baigtis prieš Kalėdas, pradžią vasaros metu. Visos reakcijos į promoter’ius su Kalėdų senio ir snieguolių kostiumais vasaros viduryje buvo neįkainojamos”, – rašė jis.
Tikriausiai tokios reklamos tikslas – pritraukti kalėdinės mugės prekeivius anksčiau negu konkurencija. Ne paslaptis, kad Kalėdoms didelės įmonės, savivaldybė ir prekybos centrai ruošiasi iš anksto, o ne paskutinę minutę. Visgi matyti vasariškai apsirengusius lankytojus šalia žiemiškos reklamos – kelia nuostabą ir juoką.
Pernai vasaros pabaigoje reklamuoti kalėdinę mugę pradėjo „Visit Tallinn“. Tai buvo pirmoji turizmo agentūra, kuri taip anksti pradėjo reklamuoti gruodžio pramogas.