Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Roland Berger“ konsultuos ruošiant „Klaipėdos naftos“ strategiją

Valstybės valdomai bendrovei „Klaipėdos nafta“ ruošiant naują 10 metų strategiją, įmonę už 150 tūkst. eurų konsultuos tarptautinė bendrovė „Roland Berger“. Tikimasi, kad nauja 10 metų strategija – 2021–2030 metų – bus parengta pirmąjį ketvirtį, pranešė „Klaipėdos nafta“.
Bendrovė „Klaipėdos nafta“ stiprina bendradarbiavimą su Baltarusijos naftos kompanija.
Bendrovė „Klaipėdos nafta“ stiprina bendradarbiavimą su Baltarusijos naftos kompanija. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

Dabartinė bendrovės verslo strategija galioja iki 2020 metų.

„Klaipėdos naftos“ generalinis direktorius Mindaugas Jusius teigia, kad ateityje bendrovė numato ambicingą plėtrą globalioje rinkoje, ketina vystyti kitus suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalus įvairiuose žemynuose, tapti išvystytų terminalų dalininke bei teikti operavimo ir priežiūros paslaugas.

„Todėl kuriant strategiją reikalinga informacija ir vertinimai apie geriausių pasaulio infrastruktūros įmonių patirtį, siektiną grąžą akcininkams bei rizikų valdymą“, – pranešime teigė M.Jusius.

Anot jo, konkursą laimėjusi „Roland Berger“ iš kitų išsiskyrė geru pasaulinių dujų ir naftos verslo tendencijų išmanymu.

„Renkantis konsultantus mums buvo svarbios ne tik jų technologinės žinios, bet ir verslo vadybos kompetencijos, įsigilinimas ir į pasaulinį, ir į Lietuvos kaimyninių šalių kontekstą. Be to, atsižvelgėme ir į ekonominį konkurso dalyvių teikto pasiūlymo vertės naudingumą“, – teigia M. Jusius.

„Klaipėdos naftos“ komunikacijos vadovė Orinta Barkauskaitė BNS nurodė, kad bendrovės vadovų komanda jau yra parengusi pirminę strategijos iki 2030 metų versiją.

Konsultantai, pasak jos, papildomai įvertins regiono ir tarptautinį kontekstą, įžvalgas iš šalies, ypač pasaulines plaukiojančių SGD technologijų vystymosi kryptis, didžiausią SGD augimo potencialą turinčias rinkas, investicijų regionuose rizikas.

„Strategijos parengimo terminas yra ambicingas, bet įgyvendinamas – sutartis su konsultantais sudaroma dviem mėnesiams. Jei prireiks papildomo laiko, skirsime tam savo vidinius išteklius, tačiau tam konsultantų paslaugos jau nebus reikalingos“, – nurodė O.Barkauskaitė.

Ji informavo, kad ankstesnė strategija (2016-2020 metų) buvo rengiama bendrovės jėgomis, padedant bendrovių „Civitta“ ir EY konsultantams.

Naujosios strategijos konsultantų konkurse dalyvavo šeši dalyviai iš Lietuvos ir kitų Europos šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos