RRT: Lietuvos pašto 5,1 mln. eurų nuostoliai dėl universaliosios paslaugos – pagrįsti

Lietuvos pašto prašymas valstybei kompensuoti 5,1 mln. eurų nuostolį, patirtą dėl universaliosios paslaugos teikimo 2021 metais, yra pagrįstas, antradienį pranešė Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).
Lietuvos pašto logistikos centras
Lietuvos pašto logistikos centras / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Susisiekimo ministerijai pateiktoje tarnybos išvadoje nurodoma, kad su paslaugos teikimu susiję nuostoliai turi būti kompensuojami valstybės, jeigu paslauga jos teikėjui yra pernelyg didelė našta.

„Pašto įstatymas nurodo, kad tuo atveju, jeigu universaliosios pašto paslaugos teikimas paslaugos teikėjui yra nepagrįstai didelė finansinė našta, šią paslaugą teikiant patirti nuostoliai kompensuojami valstybės biudžeto lėšomis Vyriausybės nustatyta tvarka“, – teigė RRT narys Giedrius Pūras.

Jeigu nebūtų valstybės įpareigojimo, Lietuvos paštas paslaugos neteiktų 179 gyvenvietėse, nes tai būtų nuostolinga veikla ir nepatirtų papildomų sąnaudų.

„Lietuvos pašto skaičiavimais, bendrovė nesant įpareigojimo dėl nuostolingos veiklos neteiktų paslaugų 179-iose iš 258-ių Lietuvos pašto aptarnaujamų geografinių vietovių. Patvirtinę prašymą kompensuoti nuostolius siekiame užtikrinti Lietuvos pašto veiklos tęstinumą ir jam paskirtų įpareigojimų vykdymą“, – sakė G.Pūras.

Remiantis RRT išvada Susisiekimo ministerija priims galutinį sprendimą dėl nuostolių kompensavimo.

Universalioji pašto paslauga – visų registruotųjų ir įvertintųjų pašto siuntų, korespondencijos siuntų iki 2 kilogramų, pašto siuntinių iki 10 kilogramų surinkimas, rūšiavimas, vežimas ir pristatymas bei pašto siuntinių iki 20 kilogramų, gautų iš kitų valstybių, pristatymas.

Vyriausybės nutarimu, Lietuvos paštas šią paslaugą teikti įpareigotas iki 2027 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis