Dar 2022 metų balandį RRT nustatė, kad „LTG Infra“ neteisingai apskaičiavo 2021–2022 metų traukinių tvarkaraščio tarifus geležinkelio stotyse teikiamoms paslaugoms, todėl bendrovė buvo įpareigota juos perskaičiuoti iki 2022 metų gruodžio.
„Patikrinus perskaičiuotus tarifus RRT ekspertai nustatė, kad valdytojas nesilaikė savo nustatytos tiesioginių išlaidų apskaičiavimo tvarkos, taip pat skaičiuodamas tarifus įtraukė sąnaudas, kurios nesusijusios su geležinkelių paslaugų įrenginiais“, – pranešime teigė RRT tarybos narys Vygantas Vaitkus.
RRT nustatė, kad 1,77 euro už vagono nuvažiuotą kilometrą tarifas turėjo būti sumažintas iki 0,25 euro, o 3,58 euro naudojimosi riedmenų įrenginiais tarifas turėjo būti sumažintas iki 1,67 euro už vagoną.