08 30 /09:35

Rugsėjis – naujoms pradžioms: „Tesonet“ įmonė ieško virš pusšimčio naujų darbuotojų

Nors iki juodojo penktadienio (angl. „Black Friday“) išpardavimų liko beveik 3 mėnesiai, verslai šiam laikotarpiui pradeda ruoštis jau dabar. Pagrindinis jų tikslas – ne tik pasirūpinti produktų kiekiais ar sistemų pajėgumais, bet ir užtikrinti, kad išaugusius klientų srautus aptarnautų kompetentinga komanda, rašoma „CyberCare“ pranešime spaudai.
Tesonet
Tesonet / Norbert Tukaj

Siekiant atliepti šį poreikį, „Tesonet“ verslo akseleratoriaus produktų klientų aptarnavimo centras „CyberCare“ ketina įdarbinti virš pusšimčio naujų kolegų. Kaip pabrėžia bendrovės vadovė, šis laikotarpis – puiki proga pradėti karjerą technologijų srityje.

Grįžus iš vasaros atostogų turbūt retas susimąsto apie kalėdines dovanas, tačiau produktus individualiems naudotojams siūlantys verslai jau intensyviai ruošiasi vienam intensyviausių pardavimų periodų – juodojo penktadienio nuolaidoms ir pasiūlymams, kurie žymi kalėdinių apsipirkimų sezono pradžią. Pasak „CyberCare“ generalinės direktorės Inos Bielskės, šis laikotarpis – itin intensyvus ne tik produktus parduodantiems verslams, bet ir juos aptarnaujančioms įmonėms.

Bendrovės nuotr./Ina Bielskė
Bendrovės nuotr./Ina Bielskė

„Juodojo penktadienio išpardavimų metu pardavimų srautai išauga dešimtimis, o tai reiškia ir daugiau klientų užklausų, pagalbos prašymų bei grąžinimų. Būtent dėl šios priežasties klientų aptarnavimo komandos turi dirbti dar intensyviau, kad patenkintų visus klientų poreikius. Todėl išaugusiems srautais pradedame ruoštis jau dabar ir karjeros galimybes atveriame naujiems kolegoms“, – sako I.Bielskė.

Ji priduria, kad komandos plėtrą padiktavo ne tik artėjantis intensyvus laikotarpis, bet ir augantis „Tesonet“ produktų populiarumas. Sparčiai augant „NordVPN“, „Surfshark“ ir kitų kibernetinio saugumo produktų bei šiemet pristatytos eSIM paslaugos „Saily“ naudotojų skaičiui, klientų užklausoms aptarnauti reikalinga gausesnė komanda.

Puiki galimybė studentams

Centro vadovės teigimu, darbas įmonėje – puiki galimybė pirmuosius karjeros žingsnius žengiantiems darbuotojams.

„Teikdami klientų aptarnavimo paslaugas siūlome lankstų darbo grafiką. Tai itin vertinga galimybė studentams, kadangi darbas yra derinamas su studijų tvarkaraščiu. Tokiu būdu studentai tuo pačiu metu gali ne tik gilinti teorines žinias, bet ir kaupti vertingą praktinę patirtį technologijų sektoriuje dirbant su visu pasauliu“, – tvirtina I.Bielskė.

Anot jos, verčių yra ir daugiau. Suprasdama savo darbuotojų poreikius, įmonė kuria jaunam žmogui draugišką ir sparčiai tobulėti leidžiančią aplinką. Komandos nariai paslaugas teikia anglų ir kitomis užsienio kalbomis, o bendravimas su klientais vyksta raštu. Laikui bėgant, darbas klientų aptarnavime gali duoti pradžią tiek vertikaliai, tiek horizontaliai karjeros kelionei.

Karjeros tramplinas

„Galima pajuokauti, kad esame karjeros akseleratorius verslo akseleratoriuje“, – sako I.Bielskė.

Jos skaičiavimu, beveik kas trečias bendrovės darbuotojas toliau savo karjerą tęsia kitose „Tesonet“ akseleratoriaus įmonėse. Tam ypač padeda darbo metu įgytos žinios apie konkrečius produktus, jų specifikos supratimas ir praktiniai įgūdžiai.

„Dirbant klientų aptarnavime svarbu ne tik turėti puikius darbo su žmonėmis ir komunikacijos įgūdžius – norint spręsti iškilusias problemas, komandos narys turi puikiai išmanyti ir konkretų produktą. Šios žinios leidžia iš kliento aptarnavimo departamento savo įgūdžius tobulinti kitose srityse, pavyzdžiui, IT, rinkodaros, produktų vystymo, pardavimų ar komunikacijos“, – teigia vadovė.

Ji priduria, kad didelė dalis darbuotojų, kurie pradėjo savo karjerą kaip klientų aptarnavimo specialistai, šiandien gali pasigirti programuotojų, kibernetinio saugumo produktų kūrėjų ar komandos vadovų pozicijomis. I.Bielskė atkreipia dėmesį, kad rinkdamasi komandos narius, įmonė atsižvelgia į parodytus rezultatus bei motyvaciją, o ne vien į gyvenimo aprašyme nugulusią patirtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis