„Mūsų sąjunga pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „Swed House“, gaminančia panašius į „Ikea“ gaminius, kad 2023 m. Maskvoje būtų atidaryta 10 parduotuvių, kurių plotas sieks iki 1 tūkst. kv. m“, – TASS sakė Rusijos Prekybos centrų sąjungos vadovas Bulatas Šakirovas ir pridūrė, kad per ateinančius metus planuojama atidaryti iki 50 parduotuvių visoje Rusijoje.
Pasak jo, sąjunga taip pat pradėjo derybas dėl to, kad „Swed House“ taptų prekybos centrų „Mega“ nuomininku.
„Swed House“ valdo kompanija „Merdem“. Kaip skelbia rusų žiniasklaida, ji iki praėjusių metų užsiiminėjo „Ikea“ ir panašių kompanijų produktų pristatymu, tačiau švedų bendrovei pasitraukus iš Rusijos, užmezgė ryšius su jiems gaminusiomis gamyklomis įvairiose rytų šalyse ir ketina pardavinėti panašius produktus po savu prekės ženklu.
Didžioji dalis produkcijos bus gaminama Kinijoje, produkciją taip pat turėtų tiekti fabrikai Baltarusijoje, Rusijoje, Kazachstane.
Šiuo metu gauta daugiau kaip 100 prašymų iš prekybos centrų, kurie nori juos priimti, TASS teigė B.Šakirovas.
„Ikea“ iš Rusijos paskelbė išeinanti 2022 m. kovą, reaguodama į jos pradėtą karą Ukrainoje.
Rusijoje „Ikea“ turėjo beveik 15 tūkst. darbuotojų, 17 parduotuvių ir tris gamyklas. Spalį bendrovė pranešė, kad atleisti apie 10 tūkst. buvusių darbuotojų.
Paskutinę atidarymo dieną prie parduotuvių nusidriekė eilės.
Tai – ne pirmas mėginimas pakeisti iš Rusijos pasitraukusį prekės ženklą. Birželį skelbta, kad buvę greito maisto restoranai „McDonald's“ Rusijoje buvo pervadinti „Vkusno i točka“.
Iki 2022 m. gegužės „McDonald's“ Rusijoje valdė apie 850 restoranų.