„Rusišku sūriu“ prekiaujanti Lietuvos gamintoja sulaukė pašaipų ir pykčio: įmonė pasiaiškino

Pieno perdirbimo įmonei „Pieno žvaigždės“ – vartotojų kirtis. Šie pasipiktino, kad prekiaujamai produkcijai – sūriui – pasirinktas aistras keliantis pavadinimas – „Rusiškas“ („rossijskij syr“ – rus.). Įmonė „Pieno žvaigždės“ paaiškina – produkto pavadinimas keičiamas, o šio sūrio tiekimas sustabdytas.
„Rusišką sūrį“ („rossijskij syr“ – rus.) pirkėjas aptiko viename Dubajaus prekybos centrų.
„Rusišką sūrį“ („rossijskij syr“ – rus.) pirkėjas aptiko viename Dubajaus prekybos centrų. / Stopkadras iš „TikTok“ video

„TikTok“ plintančiame vaizdo įraše matyti, kaip pirkėjas, vaikštantis viename iš Dubajaus prekybos centrų, paima Lietuvos gamintojo sūrį pavadinimu „Rusiškas sūris“ („rossijskij syr“ – angl.) ir pašiepia, kad štai „lietuviai, nekenčiantys rusų, prekiauja rusišku sūriu“. Mintyje turimas karo Ukrainoje kontekstas.

Šį vaizdo įrašą „Pieno žvaigždžių“, gaminančių šį sūrį, feisbuko puslapyje patalpino vartotojai.

Internautai bendrovės prašė įnešti aiškumo dėl šio dviprasmybes keliančio produkto pavadinimo. Vienas pirkėjų piktinosi, kad taip esą remiamama Rusijos agresija Ukrainoje.

Į šiuos kaltinimus ir pastabas sureagavo ir įmonė „Pieno žvaigždės“.

„Įraše minimo „rossijskij syr“ rūšies pavadinimas buvo naudojamas taip pat, kaip ir kiti bendriniai produktų rūšies ar tipo pavadinimai, pvz. olandiškas sūris, graikiškas jogurtas, itališka pica ir pan. Šis pavadinimas buvo naudojamas tiesiog apibrėžti produkto rūšį“, – aiškinosi įmonė savo socialinio tinklo paskyroje.

Atsižvelgdama į situaciją, įmonė nurodė, kad sūrio, pavadinto „rossijskij syr“ tiekimas sustabdytas, taip pat keičiamas pavadinimas.

15min kol kas nepavyko susisiekti su įmone. Tikimės papildyti platesniu komentaru.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis