Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rūta“ dairosi į Japoniją ir Kazachstaną

Šiaulių konditerijos bendrovė „Rūta“ šiemet planuoja 16 proc. didesnę apyvartą. Nors buvo tikėtasi proveržio užsienio rinkose, pajamų augimą lemia ne eksportas, o išaugusi vidaus paklausa, tačiau įmonė ieško naujų rinkų Japonijoje ir Kazachstane, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
Saldumynai
Saldumynai / „Scanpix“ nuotr.

„Konditerijos verslas Lietuvoje nėra labai rentabilus, prekybininkai reikalauja didelių nuolaidų. Tad siūlant aukštos kokybės ir pakankamai brangų produktą, eksportas yra gyvybiškai svarbus, todėl intensyviai žvalgomės į naujas rinkas. Beveik kasdien sulaukiame delegacijų iš įvairių užsienio šalių, daugiausia Japonijos ir Kazachstano“, – teigė įmonės direktorius Algirdas Gluodas.

Į šias šalis jau išsiųstos bandomosios saldainių partijos, tiek japonus, tiek kazachstaniečius labiausiai domina įvairūs saldainių rinkiniai. A.Gluodo teigimu, po kelių susitikimų bendrovė įsitikino, kad pradėti dirbti su šiomis rinkomis labai realu, tačiau labiausiai kliūva logistika: atstumai iki minėtų šalių dideli, o saldainius gabenti yra sudėtinga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų