„Šiais metais Kaune išaugo lėktuvų techninės priežiūros darbų poreikis, todėl buvo nuspręsta esamuose angaruose atidaryti papildomas lėktuvų komponentų remonto dirbtuves. Atidarome išskleidžiamų orlaivių laiptų, deguonies balionų pildymo, metalo ir kompozitinių detalių remonto dirbtuves. Taip pat įdarbinsime daugiau lėktuvų korpusų mechanikų“, – teigia KAMS vadovas Karolis Čepukas.
Bendrovė tikisi, kad šiais metais jos apyvarta išaugs 20 proc., o orlaivių remonto ir techninės priežiūros specialistų skaičių planuojama padidinti 30 proc. Po plėtros įmonėje dirbs apie 140 specialistų.
KAMS augimas yra susijęs su nuolat besiplečiančiu „Ryanair“ orlaivių parku. 2020 metais bendrovė planuoja naudoti jau daugiau nei 500 orlaivių.
Atsižvelgiant į nuolatinį augimą, manoma, kad ateityje Kauno padalinyje galėtų būti atidaryti nauji orlaivių dažymo ir kitų techninės priežiūros darbų angarai.
Lietuvos aviacijos pramonėje, o ypač orlaivių remonto ir techninės priežiūros sektoriuje pastaruoju metu pastebimas spartus augimas. Tikimasi, kad dėl reformų, kurias savo studijų programose įgyvendino Lietuvos aukštojo mokslo įstaigos, pasiūlius pramonei ir parėmus agentūrai „Investuok Lietuvoje“, šis augimas tęsis ir ateityje.
Neseniai pasirašius sutartis, nuo šių metų aviacijos bendrovės, veikiančios Kauno regione, Kauno technologijos universiteto (KTU) aviacijos inžinerijos studentams suteiks galimybę studijų metu įgyti daugiau praktinės patirties. Trečiojo kurso studentai galės ištisus metus stažuotis vienoje iš orlaivių techninės priežiūros ir remonto įmonių, dalyvaujančių šioje programoje. O nuo pat studijų pradžios studentai bus supažindinami su orlaivių techninės priežiūros ir remonto pramone.
Absolventai įgis mažiausiai vienų metų patirties, taigi jie atitiks tarptautiniu mastu pripažintus Europos aviacijos saugos agentūros (EASA) reikalavimus, kurie yra labai svarbus kriterijus siekiant gauti specialisto licenciją. Kitos iniciatyvos, kurių ėmėsi švietimo įstaigos, užtikrins, kad studijų programos būtų pripažintos atitinkančiomis EASA pagrindinius mokymo reikalavimus. Tai reiškia, kad bendrovėse pradės dirbti gerai parengti specialistai ir joms reikės mažiau investuoti.