Oro vežėja pranešė, jog įkurs keturias atskiras bendroves, kiekviena iš kurių turės po atskirą generalinį direktorių, taigi bendra verslo struktūra bus panaši į „British Airways“ ir „Iberia“ savininkės IAG sandarą.
Bendrai grupei vadovaus Michaelas O'Leary. Jis vadovaus ir bendrovei „Ryanair DAC“, kuri rūpinsis verslu Airijoje. Taip pat bus įkurta bendrovė Didžiojoje Britanijoje „Ryanair UK“, „Laudamotion“ Austrijoje ir „Ryanair Sun“ Lenkijoje.
„Ši grupės strategija yra geriausias būdas paskatinti „Ryanair“, „Sun“, „Lauda“ ir kitų galimų oro bendrovės prekių ženklų augimą. Ją suderinus, Michaelas O'Leary sutiko sudaryti naują penkerių metų darbo sutartį ir užimti grupės generalinio direktoriaus postą“, – pažymima bendrovės paskelbtame pranešime.
„Per kitus dvylika mėnesių „Ryanair Holdings“ pereis prie grupės struktūros, kuri bus panaši į IAG sandarą“, – rašoma pranešime.
Tuo tarpu M. O'Leary pranešė, kad praėjusį ketvirtį – trečiąjį bendrovės finansinių metų ketvirtį – „Ryanair“ patyrė 20 mln. eurų grynuosius nuostolius ir šis rezultatas „nuvylė“, nors grupę „guodžia tai, jog tai lėmė vien mažesnės negu tikėtasi lėktuvų bilietų kainos“.
Oro vežėja savo pranešime skyrė dėmesio ir „Brexit“ klausimui.
„Brexit“ be susitarimo su Europos Sąjunga (ES) rizika tebėra didelė ir tai kelia didelį susirūpinimą. Nors mes tikimės, kad nugalės sveikas protas ir „Brexit“ bus atidėtas arba visgi bus pasirinktas susitarimas dėl 21 mėnesio pereinamojo laikotarpio, kuris šiuo metu yra svarstomas, mes ėmėmės visų būtinų priemonių, kad apsaugotume „Ryanair“ verslą kietojo „Brexit“ atveju“, – pažymima pranešime.
Didžiajai Britanijai tenka maždaug ketvirtadalis „Ryanair“ įplaukų, todėl oro bendrovė dažnai įspėja apie galimas neigiamas kietojo „Brexit“ pasekmes.