Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum“ įvertinta konkurse „European excellence awards 2014“

Europos komunikacijos specialistų konkurse „European Excellence Awards 2014“ Paryžiuje šiemet įvertinta ir lietuvių ryšių su visuomene agentūra „Ad verum“ – ji paskelbta nugalėtoja kategorijoje „Nacionalinė ir regioninė kampanija. Estija. Lietuva. Latvija“.
Ieva Naujalytė
„Ad verum“ direktorė Ieva Naujalytė / Ad verum nuotr.

Konkursui pateikusi bendrovės „K2 LT“ komunikacijos projektą, agentūra, teisėjų sprendimu, stovėjo laipteliu aukščiau už kaimynus latvius ir estus.

Savo kategorijoje „Ad verum“ kliento projektas aplenkė „Altia Eesti“, „Ergo draudimą“, Estijos dainų ir šokio festivalį ir jau minėtąjį „Lietuvos draudimo“ projektą „Nulis pykčio“.

„Džiugu, kad Lietuva vis dažniau išsiskiria tarptautinėje specialistų bendruomenėje savo idėjomis, kūrybiškumu ir netradiciniais sprendimais, – pranešime žiniasklaidai cituojama ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ direktorė Ieva Naujalytė.

Konkursas „European Excellence Award“ kasmet suburia viešųjų ryšių ir komunikacijos srities specialistus iš visos Europos. Šiais metais konkurso dalyviai buvo suskirstyti net į 60 skirtingų kategorijų, o iš daugiau nei 1600 paraiškas teikusių agentūrų į finalą pateko 300 projektų. Juos vertino 30 profesionalų komisija.  

Agentūrai „Ad verum“ tai jau antrasis tarptautinis įvertinimas šiais metais. Lapkritį vykusiame Baltijos šalių viešųjų ryšių agentūrų konkurso „Baltic PR Awards“ finaliniame etape, kategorijoje „Be biudžeto“, agentūra užėmė trečiąją vietą su socialiniu projektu „Gerų žinių diena“.

Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum“ projektus įgyvendina nuo 2004 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos