Pasak šaltinio, kuris nesutiko būti viešai įvardytas, abi įmonės dar nesusitarė dėl susijungimo, kuris suvienytų dvi iš trijų didžiausių maisto pristatymo segmento Jungtinėse Valstijose žaidėjų.
Apie 6 mlrd. JAV dolerių vertės akcijų pasiūlymą pirmą kartą pranešė „The Wall Street Journal“.
„Grubhub“ akcijos, kurios smarkiai išaugo šią savaitę pasirodžius pranešimams apie bendrovės perėmimą, trečiadienį smuko 3,7 procento.
Nei viena įmonė nekomentavo galimo susijungimo, tačiau „Grubhub“ savo pranešime teigė, kad yra „visiškai susitelkusi į akcininkų turto vertės didinimą“ ir pridūrė, kad „kaip ir kiekviena atsakinga įmonė, visada vertina vertės didinimo galimybes“.
Kilus koronaviruso pandemijai, „Uber“ maisto pristatymo padalinio „Uber Eats“ paslaugų poreikis smarkiai išaugo, iš dalies kompensuodamas staigų pavėžėjimo paslaugų apimties smukimą.
Tyrimų bendrovės „Second Measure“ duomenimis, „Uber Eats“ kovo mėnesį užėmė 20 proc. maisto pristatymo rinkos Jungtinėse Valstijose, o „Grubhub“ – 28 procentus.
Jei „Uber“ ir „Grubhub“ susijungtų, jos aplenktų trečiąją stambią rinkos dalyvę „DoorDash“, kuriai tenka 42 proc. rinkos.