Šalutinis degalinių verslas ima griežti pirmuoju smuiku

Lietuvoje kol kas kukliai išplėtotas nedidelių parduotuvių segmentas vis labiau įsitvirtina degalinėse. Rinkos lyderiai įrengia erdvesnes parduotuves, vis daugiau maisto gamina vietoje, investuoja į inovacijas, siūlo naujų technologinių sprendimų. Eiti šia linkme iš dalies skatina didesnės nei iš prekybos degalais pelno maržos, rašo „Verslo žinios“.
Degalai
Degalinė / 123rf.com nuotr.

„Kai prieš daugelį metų atidarėme pirmą kavinę Šiauliuose esančioje degalinėje, kava ten kainavo 1,5 Lt. Beveik niekas jos nepirkdavo, tai sau leisti galėjo tik siauras žmonių ratas, visi į degalinę atvažiuodavo užsipilti degalų. O dabar viskas kitaip. Kai kurie daugiau uždirba iš kitų prekių nei iš degalų“, – sako ilgametis „Lukoil Baltijos“ generalinis direktorius, dabar vadovaujantis degalinių tinklui „Amic Energy“ Ukrainoje ir Lenkijoje Ivanas Paleičikas.

Degalinių tinklą valdančios bendrovės „Circle K Lietuva“ vadovas Skirmantas Mačiukas sako, kad degalinių versle per artimiausią dešimtmetį pokyčių bus daugiau, nei jų buvo per visą praėjusį šimtmetį.

Kol kas galima numanyti, kaip plėtosis šis verslas, tikėtina, kad degalinės pasiūlys daugiau maisto produktų ir labiau konkuruos su mažmeninės prekybos tinklais, gal imsis elektroninės prekybos, įsirengs dar erdvesnes kavines.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis