„Samsung“ pelnas antrąjį ketvirtį išaugo 73,4 proc.

„Samsung Electronics“ grynasis pelnas antrąjį ketvirtį išaugo daugiau nei 70 proc. dėl padidėjusių lustų kainų, ketvirtadienį pranešė Pietų Korėjos technologijų milžinė.
„Samsung“ logotipas
„Samsung“ logotipas / „Scanpix“/AP nuotr.
Temos: 2 Samsung Pelnas

Balandžio–birželio mėnesiais didžiausios pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintojos grynasis pelnas padidėjo 73,4 proc. iki 9,6 trln. vonų (8,4 mlrd. JAV dolerių), lyginant su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau.

Veiklos pelnas paaugo 54,3 proc. iki 12,6 trln. vonų, ​​palyginti su 8,1 trln. vonų 2020 metų antrąjį ketvirtį.

Tai buvo šiek tiek daugiau nei 12,5 trln. vonų suma, kurią „Samsung“ prognozavo šio mėnesio pradžioje.

Bendrovė rodiklių augimą sieją su palankiomis atminties mikroschemų rinkos sąlygomis, pažymėdama „reikšmingą pelno padidėjimą, nes lustų siuntos viršijo ankstesnes prognozes, o ir kainos kilo labiau nei tikėtasi“.

Atsižvelgiant į tai, kad prasidėjus koronaviruso pandemijai didesnis skaičius žmonių ėmė dirbti iš namų, išaugo prietaisų, kuriuose naudojamos „Samsung“ gaminamos atminties mikroschemos, taip pat buitinės technikos, tokios kaip televizoriai ir skalbimo mašinos, paklausa.

Geri bendrovės rezultatai pasiekti nepaisant to, kad „Samsung“ pelnas, gautas iš išmaniųjų telefonų gamybos padalinio, praėjusį ketvirtį sumažėjo dėl tiekimo grandinės problemų, kurias pajuto daugelis pasaulinių įmonių.

Bendrovė pažymėjo esanti optimistiškai nusiteikusi dėl likusios metų dalies, tikėdamasi palankių rinkos sąlygų ir tolesnio serverių bei mobiliojo ryšio įrangos rinkoms reikalingų atminties lustų serverių poreikio.

Visgi ji įspėjo, kad antrąją metų pusę nepavyks išvengti išliekančio neapibrėžtumo, susijusio su pandemija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis