Savaitė be anoniminių komentarų: kokie rezultatai?

Praėjo savaitė, kai 15min paskelbė „Interneto higienos“ judėjimą ir visiškai atsisakė anoniminių komentarų. Kiek skaitytojų tapo registruotais vartotojais ir kiek komentarų jie paliko portale?
Komentavimas 15min portale
Per savaitę registruoti 15min skaitytojai portale paliko apie 3200 komentarų. / 15min nuotr.

Naujosios 15min Komentavimo taisyklės skelbia: portale nuo šiol galima komentuoti tik prisiregistravus, t.y. pateikiant savo tikrąjį vardą bei pavardę.

Per pastarąją savaitę 15min registruotais vartotojais tapo apie 2500 naujų vartotojų. Iš viso 15min bendruomenę dabar sudaro apie 16 000 registruotų ir bendruomenės koordinatorės patvirtintų vartotojų.

Per savaitę 15min skaitytojai portale paliko apie 3200 komentarų.

„Džiaugiuosi ir didžiuojuosi, kad padarėme šį žingsnį – atsisakėme anoniminio komentavimo. Matome, kad 15min skaitytojai jau yra pasiruošę diskutuoti neslėpdami savo identiteto.

Matome, kad 15min skaitytojai jau yra pasiruošę diskutuoti neslėpdami savo identiteto.

Skaičiai liudija, kad mūsų skaitytojai aktyviai registruojasi ir komentuoja savo tikruoju vardu, o diskusijos tampa įdomesnės“, – pastebi 15min vadovas Tomas Balžekas.

„Interneto higienos“ judėjimas sulaukė dėmesio ir iš interneto nuomonės formuotojų bei žiniasklaidos lyderių: daugelis jų džiaugėsi, kad portalas 15min priėmė drąsų sprendimą, atverčiantį naują puslapį Lietuvos interneto žiniasklaidos istorijoje.

Priminsime, kad registruojantis komentuoti prašome nurodyti savo tikrąjį vardą bei pavardę. Prisijungti galite naudodami savo „Facebook“, „Google+“ duomenis ar el. paštą.

Su registruotų vartotojų bendruomene ryšius palaiko 15min bendruomenės koordinatorė Diana: ji patars, atsakys, paprašys patikslinti prisijungimo duomenis ar laikytis Komentavimo taisyklių.

Registruoti vartotojai gali džiaugtis ir kitomis papildomomis funkcijomis portale: pavyzdžiui, išsisaugoti straipsnius ir juos skaityti vėliau. Išsisaugoti tekstai lauks jūsų paskyroje portale 15min.

VIDEO: Interneto higiena: pirmoji produktų linija interneto vartotojams

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų