Savaitė su „Lidl“: ką nuo lentynų graibstė lietuviai?

Po „Lidl“ atidarymo praėjo jau savaitė, tačiau eilės prie Vokietijos mažmeninio tinklo parduotuvių vis dar driekiasi. „Lidl“ atstovai praneša, kad populiariausios prekės pirmąją savaitę buvo bananai ir kalafiorai.
„Lidl“ prekybos centro atidarymas S.Neries gatvėje Vilniuje
„Lidl“ prekybos centro atidarymas S.Neries gatvėje Vilniuje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 Lietuviai Lidl

Per pirmąją savaitę vartotojai nupirko daugiausia bananų – net 380 tonų. Atidarymo savaitę jie kainavo 0,66 Eur.

Kalbama, kad bananus dėžėmis pirko ir turgaus prekeiviai, kurių dalis net neslėpdavo, kad turgavietėse parduoda būtent iš „Lidl“ atsivežtus bananus.

Per pirmąją savaitę taip pat vartotojai įsigijo per 36 tūkst. vienetų kalafiorų, čiupo ir trumpavaisius agurkus – apie 155 tonų.

Taip pat buvo nupirkta beveik 85 tonos pomidorų su šakelėmis, per 280 tūkst. vienetų lietuviškų glaistytų sūrelių, per 350 tūkst. vienetų ledų, 125 tūkst. vienetų spurgų.

Taip pat nupirkta 92 tonos smulkintos kiaulenos ir jautienos, per 190 tūkst. vienetų juodo šokolado, per 156 tūkst. vienetų pieniško šokolado.

Primename, kad praėjusią savaitę „Lidl“ atidarė 15 parduotuvių visoje Lietuvoje. Iki metų pabaigos jų skaičius viršys 20.

Kiek iš viso atidarys parduotuvių, „Lidl“ valdytojai neatskleidžia. Tačiau, 15min skaičiavimais, jų skaičius gali pasiekti apie 80, taigi penkiskart daugiau nei yra dabar.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų