SBA baldų įmonių pardavimai šiemet sumažėjo 9 proc. iki 88 mln. eurų

Verslininko Arūno Martinkevičiaus valdomos SBA grupės baldų įmonių pardavimai pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laiku pernai, mažėjo 9 proc. iki 88 mln. eurų (pernai – 96,6 mln. eurų).
SBA Grupė
SBA Grupė / Įmonės nuotr.
Temos: 2 Verslas SBA

Gamybos apimtys traukėsi dėl sumažėjusios baldų paklausos pasaulinėse rinkose, pranešė SBA.

Pasak SBA baldų gamybos įmones vienijančios bendrovės „SBA Home“ vadovė Raimondos Kižienės, ši situacija netolimoje ateityje turėtų stabilizuotis.

„Šį sudėtingą laikotarpį sėkmingai išnaudojame gamybos efektyvumui didinti, o tai padeda konkuruoti globaliose rinkose dėl naujų gaminių užsakymų. Pabrangus energijai ir žaliavoms ėmėmės įvairių efektyvumo priemonių. Pavyzdžiui, dabar pagaminti vienam kvadratiniam metrui produkcijos sunaudojame net 19 procentų mažiau elektros energijos nei prieš metus“, – pranešime teigė R.Kižienė.

Pasak jo, nors dėl karo užsidarius žaliavų rinkoms buvo operatyviai rasti nauji tiekėjai, tai pabrangino gaminių savikainą, o sumažėjus baldų paklausai traukėsi gamybos apimtys bei pelningumas.

„Inno Line“ pajamos, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, didėjo 40 proc. iki 36 mln. eurų, „Kauno baldų“ – 18 proc. iki daugiau nei 8 mln. eurų.

Tuo metu „Klaipėdos baldų“ pardavimai mažėjo 5 proc. iki 26 mln. eurų, „Visagino linijos“ – 18 proc. iki beveik 18,4 mln. eurų, „Šilutės baldų“ – trečdaliu iki 8,9 mln. eurų, „Kauno baldų“ – 14 proc. iki beveik 24 mln. eurų.

Pasak R.Kižienės, tikimasi kad antroji metų pusė baldų gamintojams bus palankesnė.

SBA grupės baldų gamybos įmonės pernai produkcijos padavė už 389 mln. eurų – 8 proc. daugiau nei 2021 metais, kai pardavimai siekė 361 mln. eurų.

SBA grupė veikia baldų gamybos, tekstilės, nekilnojamojo turto ir investicijų valdymo sektoriuose. Savo produkciją ji eksportuoja į 50 pasaulio šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis